Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: KEdas
Data: 2014-03-13 20:57:58
Tu pradžiai ne firmelę kvieskis, o sienų šilumos nuostolius
pasiskaičiuok. Tai juk visiškai elementari 7 klasės lygio algebra.
Metuose vidutiniškai 170 dienų yra 20 laipsnių skirtumas tarp išorės ir
vidaus.

Firmelė noriai šiltins kuo storiau ir kuo brangiau, o tada tikrai
neatsipirks. Mano supratimu 2 žmonės namą apšiltintų per maksimum
mėnesį, kas reiškia „iki 10000Lt už darbą“.