Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Vytautas
Data: 2014-03-12 11:53:30
zidizniu skelndes ne 100 uzdarancios. beto priklauso nuo oro salygu. gal
pasitaikys 1 karta per metus toks dalykas.
pas mane yra taip - yra 2 ideklai atskitose sachtose (viena nuo rusio iki
virsaus - 10 metru, kita zidiniui 1 aukste apie 7 metrus) ir jos apsoliuciai
jokio bendrumo neturi. ir teko pora kartu matyti toki vaizda, kad uzkurus
zidini ruko dumai per kito ideklo KKK pajungimo vieta (dar nebuvo katilo
pajungta) nebuciau mates nepasikeciau kad taip gali buti.