Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Vytautas
Data: 2014-03-12 11:49:23
tai nori pasakyti, kad lauksi kol KKK baigs kurentis, tada eisi perjungt i
dujini?. jei neuzsukinesi KKK, tai bus termofikato ausinimas per kamina.
patikek - nuostoliai nemazi. o kaip boileris? velgi - kokia temperatura
paduodama i radiatorius/ grindis? ar stovi termogalvos? gal vertetu
sumontuoti elektrinis galvas (pvz danfoss eco living ar pigesnius analogus).