Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Rimas
Data: 2014-03-12 10:38:33
2014.03.12 10:19, karolis rašė:
> kiek paskaiciavai tokios sistemos kaina bus su montavimu?
> nes jei atsipirks tai kaip ir turetum zinot kiek kainuos

kokia ten kaina? Katilas + kaminas (+3m iki kito aukšto, kur bus židinys
- nes jam kamino irgi reikia) + siurbliukas  + aprišimas minimaliai. Nes
bus tvarkoma likusi dalis sistemos, radiatoriai, vamzdynai ir t.t. tai
nuvest pora m iki katilo, tai visiškai px.

Dėl to atsipirkimo - pora draugų kurie gyvena tokiuose pat monstruose
 >200m2 (30-40m senumo statybos) moka SEZONO metu,
400-500lt vid už kietą kurą. Šildo visus >200m2 ir temp >21'C.

Aš moku vid 400Lt/mėn visus 12mėn (ir skaičiavau jau 1.87lt/m3!!!) ir
šildau, nu pats matei kiek.