Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-03-14 11:00:15
Tik pries savaite nupirkau. Netoli Balzio ez. prie Vilniaus buvo prikirsta.
Rastai po 2,5 m, berzas su juodalksniu. santykis mazdaug 70 : 30.
Plonesniu kaip 20 cm nepasitaike, dauguma  ~ 30-35 cm diametro. Serdziu
papuvusiu ypac mazai, netgi alksnio.
Kaina 90 Lt/erdmtr. Su svogeriu per puse miskovezi - kiekvienam gavosi ~
14,5 erdm ir po 1300 lituokliu.
Sodo nameliui  man kitai ziemai uzteks, nes like dar pernyksciu ~ 4 erdm.
Gal dar kokiu briketu tona dasipirksiu. O jei sekanti ziema bus panasi i
sita, tai isvis lafa.
Kurenama zidiniu su ortakiais. Tik pirmas aukstas, ~ 60 m2.