Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Vytautas
Data: 2014-03-12 15:28:47
nu tai klausyk tevuko arba pasiskaites internete kad ir pirma nuorodo google
http://termoputuekspertai.lt/kur-prarandama-daugiausiai-silumos/ kad per
lubas prarandama daugiausiai silumos o pjuvenos anoks ten siltinimas
suprasi kad reikia normaliai apsisiltinti stoga, tada pakeist langus jei jie
seni, ir tada apsiltint sienas. va tada nereikes ir katilo papildomo. nes
reikia ivertinti ir kamino valyma, ir prieziura KKK ir pan. o tai nera kad
px - imetu ir dega.