Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Rimas
Data: 2014-03-12 11:31:46
2014.03.12 11:16, MS rašė:
> Esminis klausimas - ar tikiesi sutaupyti pinigų ar nori atisisakyti dujų iš patriotiškumo? Jei tikiesi sutaupyti, ar trauki į išlaidas papildomą vietą katilinėje, kurui sandėliuoti, savo sugaištą laiką? Aš pvz netraukiu, nes man tai malonumas :)

Noriu gyvent šiltai už tokią pat kainą, kurią moku dabar :) Jei reiks
pajudint šikną ir susipjaut/susikapot malkas - pasidarysiu.
Dėl vietos ir etc - sklypas didelis, yra visokių vietų kur tas malkas
galiu pasandėliuot ir pan.  Plius malkų tikrai gaučiau pigiau nei rinkos
kaina.

> Mano galva, labiausiai apsimokėtų arba koks silpnas dujų generacinis,

Koks?

> arba galingas plieninis su 1,5-2 m3 talpa. Pirmas varinatas pigus, bet dujų visai negalėsi atsisakyti. Antras gerokai brangesnis, bet patogesnis, ekonomiškesnis.

Per sudėtinga :)

> Tavo pasirinktas katilas be talpos būtų pergalingas, o su talpa permaža katilo įkrova. Dar pigus varintas - Stropuva.

Žiūrėjau. Variantas. Bet aš įsivaizduoju, kad man/žmonai patogiau, kad
jei reiks bet kada ateit, damest malkų ir pan. Su tom žvakėm irgi
galima, bet ne moterom.