Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Rimas
Data: 2014-03-12 11:07:31
Nereikia man tos automatikos. Viskas bus sukiojama rankutemis :)
nepykit, bet kai dauguma čia prisisvaigstat dėl "automatikos" tai irgi -
nu ką aš žinau.

Eisiu va čia vienam kolegai prie progos programą parašyt - Siemens PLC
su touch screen panele,
pasistatė - saulė, šilumos siurb, dujos. Sakau, a nafig? Sako ai,
reikia. Nu reikia tai reikia.

Man nereikia. Man kuo paprasčiau. Idealus var dujinis. Jį turiu. Tik
nedžiugina dujų kaina ir norisi alternatyvos - tiek žaliavai, tiek kainai.