Tema: Re: Kaip tai veiks?
Autorius: kaiser
Data: 2014-06-18 09:54:05
Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo 
bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo 
sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau 
aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai 
pranešama draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai 
įstaigai jog auto neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti trūkumai. 
Tokiu atveju, mano supratimu, įmanomas tik toks scenarijus, kai 
draudimas pasiima tą auto ir atsega žmogui pinigus pagal visas tas savo 
formules.
Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten dalyvauti 
šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall Astrai aikštelėj 
nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos skarda 
durelių įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką, dėdė 
apžiūrėjo gal dar ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai vienu 
momentu ten kalba apie nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už 
kibiriuko vertę. Ale visgi sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali 
rinkos kaina ~£450 (už tiek vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas 
rimčiau tai Astrai, tai būtų pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra lieka 
servise, popieriukus irgi palik, o mes tau pinigėlius pervesim į 
sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius aukcionus, šrotelius it t.t.

2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė:
> 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA
> "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku.

-- 
kaiser