Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai pranešama draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai įstaigai jog auto neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti trūkumai. Tokiu atveju, mano supratimu, įmanomas tik toks scenarijus, kai draudimas pasiima tą auto ir atsega žmogui pinigus pagal visas tas savo formules. Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten dalyvauti šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall Astrai aikštelėj nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos skarda durelių įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką, dėdė apžiūrėjo gal dar ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai vienu momentu ten kalba apie nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už kibiriuko vertę. Ale visgi sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali rinkos kaina ~£450 (už tiek vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas rimčiau tai Astrai, tai būtų pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra lieka servise, popieriukus irgi palik, o mes tau pinigėlius pervesim į sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius aukcionus, šrotelius it t.t. 2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė: > 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA > "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku. -- kaiser