Tema: Re: Kaip tai veiks?
Autorius: kaiser
Data: 2014-06-18 15:56:16
Pala, pala iš kur čia skaičiukai tokie? Sakyčiau, kosminis scenarijus, 
kuris net Dušanbė vargu ar įmanomas.

2014-06-18 15:32, Doxlas rašė:
> Taigi visa esmė yra, kad draudimo bendrovė suinteresuota išmokėt kuo
> mažiau išmokų. Todėl jai labiau apsimoka išmokėti "statistinę"
> transporto priemonės kainą minus transporto priemonės po avarijos vertė,
> nei mokėti servisui už transporto priemonės remontą. Ir jei pvz tavo
> youngtimeris vertas 15000 €, o LT statistinis vertinimas jo bus koks
> 1000 lt, tai įsivaizduok kokis kaifas gaunas - gauni 700 lt išmoką ir
> kaip bonusą - draudimą dalyvaut eisme...
>
> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
> news:lnrt9u$9m7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Skirtumas tarp LT ir UK tas, kad čia už tą patį remontą būtų
>> paskaičiuoti 900Lt. Ir tai čia jau su kaupu už tokio lygio remontą. O
>> turint omeniuj kad veiksmas vyko prie ~5 metus, tai tos Astros tikrai
>> LT sąlygomis niekas nenurašytų nes vertė jos kiek kitokia buvo nei
>> būtų šiandien.
>> Ir kodėl manot kad draudimas puls nurašinėti sveikus auto, kurių
>> remontas sąlyginai nedaug jiems kainuotų. Sakot, skaičiuoti jie
>> nemoka? O "kamuoliukus" ir kitokius lavonėlius lai nurašinėja. Blogiau
>> nuo to mums nebus.
>>
>> P.S. nors Astra puikiai dar važiavo ir šiaip nebuvo baisiai nujota,
>> savininkas net norėjo kad ją nurašytų, nes turbūt būtų gavęs daugiau
>> nei už kiek vėliau pardavė.
>>
>> 2014-06-18 14:15, Doxlas rašė:
>>> Taigi pats duoti puikų pavyzdį su ta Astra. Va, UK ją suremontavo, o LT
>>> - ji bus pripažinta "ekonomiškai nenaudinga" remontuot ir jos
>>> eksploatavimas viešuose keliuose - uždraustas, nors jos nei struktūra,
>>> nei saugos priemonės - nepažeistos.
>>>
>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
>>> news:lnrd2d$sdo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo
>>>> bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo
>>>> sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau
>>>> aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai
>>>> pranešama draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai
>>>> įstaigai jog auto neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti
>>>> trūkumai. Tokiu atveju, mano supratimu, įmanomas tik toks scenarijus,
>>>> kai draudimas pasiima tą auto ir atsega žmogui pinigus pagal visas tas
>>>> savo formules.
>>>> Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten
>>>> dalyvauti šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall Astrai
>>>> aikštelėj nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos
>>>> skarda durelių įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką, dėdė
>>>> apžiūrėjo gal dar ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai vienu
>>>> momentu ten kalba apie nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už
>>>> kibiriuko vertę. Ale visgi sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali
>>>> rinkos kaina ~£450 (už tiek vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas
>>>> rimčiau tai Astrai, tai būtų pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra lieka
>>>> servise, popieriukus irgi palik, o mes tau pinigėlius pervesim į
>>>> sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius aukcionus, šrotelius it t.t.
>>>>
>>>> 2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė:
>>>>> 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA
>>>>> "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku.
>>>>
>>>> --
>>>> kaiser
>>>
>>
>> --
>> kaiser
>

-- 
kaiser