Pala, pala iš kur čia skaičiukai tokie? Sakyčiau, kosminis scenarijus, kuris net Dušanbė vargu ar įmanomas. 2014-06-18 15:32, Doxlas rašė: > Taigi visa esmė yra, kad draudimo bendrovė suinteresuota išmokėt kuo > mažiau išmokų. Todėl jai labiau apsimoka išmokėti "statistinę" > transporto priemonės kainą minus transporto priemonės po avarijos vertė, > nei mokėti servisui už transporto priemonės remontą. Ir jei pvz tavo > youngtimeris vertas 15000 €, o LT statistinis vertinimas jo bus koks > 1000 lt, tai įsivaizduok kokis kaifas gaunas - gauni 700 lt išmoką ir > kaip bonusą - draudimą dalyvaut eisme... > > "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message > news:lnrt9u$9m7$1@trimpas.omnitel.net... >> Skirtumas tarp LT ir UK tas, kad čia už tą patį remontą būtų >> paskaičiuoti 900Lt. Ir tai čia jau su kaupu už tokio lygio remontą. O >> turint omeniuj kad veiksmas vyko prie ~5 metus, tai tos Astros tikrai >> LT sąlygomis niekas nenurašytų nes vertė jos kiek kitokia buvo nei >> būtų šiandien. >> Ir kodėl manot kad draudimas puls nurašinėti sveikus auto, kurių >> remontas sąlyginai nedaug jiems kainuotų. Sakot, skaičiuoti jie >> nemoka? O "kamuoliukus" ir kitokius lavonėlius lai nurašinėja. Blogiau >> nuo to mums nebus. >> >> P.S. nors Astra puikiai dar važiavo ir šiaip nebuvo baisiai nujota, >> savininkas net norėjo kad ją nurašytų, nes turbūt būtų gavęs daugiau >> nei už kiek vėliau pardavė. >> >> 2014-06-18 14:15, Doxlas rašė: >>> Taigi pats duoti puikų pavyzdį su ta Astra. Va, UK ją suremontavo, o LT >>> - ji bus pripažinta "ekonomiškai nenaudinga" remontuot ir jos >>> eksploatavimas viešuose keliuose - uždraustas, nors jos nei struktūra, >>> nei saugos priemonės - nepažeistos. >>> >>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>> news:lnrd2d$sdo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo >>>> bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo >>>> sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau >>>> aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai >>>> pranešama draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai >>>> įstaigai jog auto neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti >>>> trūkumai. Tokiu atveju, mano supratimu, įmanomas tik toks scenarijus, >>>> kai draudimas pasiima tą auto ir atsega žmogui pinigus pagal visas tas >>>> savo formules. >>>> Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten >>>> dalyvauti šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall Astrai >>>> aikštelėj nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos >>>> skarda durelių įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką, dėdė >>>> apžiūrėjo gal dar ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai vienu >>>> momentu ten kalba apie nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už >>>> kibiriuko vertę. Ale visgi sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali >>>> rinkos kaina ~£450 (už tiek vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas >>>> rimčiau tai Astrai, tai būtų pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra lieka >>>> servise, popieriukus irgi palik, o mes tau pinigėlius pervesim į >>>> sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius aukcionus, šrotelius it t.t. >>>> >>>> 2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė: >>>>> 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA >>>>> "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku. >>>> >>>> -- >>>> kaiser >>> >> >> -- >> kaiser > -- kaiser