Važinėk, nemanau kad ją kažkas iš tavęs puls atiminėti. Bent jau UK atveju. Bet jei draudimas būtų pasiūlęs pvz. kokius £700, tai ta Astra tikrai gyvenimą būtų užbaigus šrote. 2014-06-18 10:29, Dainiushas rašė: > o jei pasakyt "sorry, važinėsiu su nubraukta"? > > On 2014.06.18 09:54, kaiser wrote: >> Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo >> bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo >> sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau >> aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai >> pranešama draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai >> įstaigai jog auto neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti trūkumai. >> Tokiu atveju, mano supratimu, įmanomas tik toks scenarijus, kai >> draudimas pasiima tą auto ir atsega žmogui pinigus pagal visas tas savo >> formules. >> Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten dalyvauti >> šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall Astrai aikštelėj >> nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos skarda >> durelių įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką, dėdė >> apžiūrėjo gal dar ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai vienu >> momentu ten kalba apie nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už >> kibiriuko vertę. Ale visgi sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali >> rinkos kaina ~£450 (už tiek vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas >> rimčiau tai Astrai, tai būtų pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra lieka >> servise, popieriukus irgi palik, o mes tau pinigėlius pervesim į >> sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius aukcionus, šrotelius it t.t. >> >> 2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė: >>> 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA >>> "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku. >> > -- kaiser