Tema: Re: Kaip tai veiks?
Autorius: KEdas
Data: 2014-06-18 10:59:51
Pateik citatą iš tų taisyklių, kur parašyta, kad 75% tėra vienintelė 
sąlyga rinktis TP sunaikinimą. Citatą, o ne savas interpretacijas, nes 
aš tų taisyklių akyse nematęs, tai nenoriu ginčytis.

2014.06.18 10:42, Doxlas rašė:
> Labai aiškiai parašyta - jei remonto kaina lygi ar viršija 75% tos TP 
> rinkos vertės. O va tą rinkos vertę nustato atsakingi asmenys. Jei 
> nukentėjusios TP savininkas nesutinka, jis gali pateikti savo 
> vertinimus, nesusitarus - teismas.
> O čia jau klausimas LP - kaip su tuo rinkos vertės nustatymu retesnėms 
> auto (pzv LT teritorijoje nėra net 10 egz.), youngtaimeriams, 
> oldtimeriams? Tokie auto gali būti ir pilnai atrestauruoti ir rūdžių 
> krūvos.
>
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
> news:lnret7$tqn$1@trimpas.omnitel.net...
>> O kas rašoma tose minimose „Eismo įvykių metu padarytos žalos 
>> nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo taisyklėse“? Ten tikrai nėra 
>> išlygų, kai TP gali būti ne nurašoma, o remontuojama?
>>
>> 2014.06.18 10:15, Doxlas rašė:
>>> Чукча не читатель, чукча писатель. Pasiskaityk, į kurį LP postą 
>>> replyjinu - citata:
>>>
>>> "Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu
>>> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos
>>> transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti
>>> ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių
>>> metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo
>>> taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam
>>> asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga,
>>> informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta
>>> Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios
>>> transporto priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo
>>> įgaliotos institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši
>>> transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos
>>> viešąjį eismą.
>>>
>>> _Netenka teisės sugrįžti į LR viešąjį eismą_ dėl remonto "ekonomiško 
>>> netikslingumo".
>>>
>>>
>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
>>> news:lnrdoc$t04$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tu gal paskaityk patį pirmą laišką šioje temoje. Dėl neesminių 
>>>> apgadinimų niekas, išskyrus LP, jokios ekspertizės nereikalaus.
>>>>
>>>> 2014.06.18 09:49, Doxlas rašė:
>>>>> Todėl skųst, kad pagal šį "įstatymą" automobilio tinkamumas eismui 
>>>>> nustatomas ne pagal gautus pažeidimus, o pagal "ekonominį remonto 
>>>>> tikslingumą". Aš ne prieš ekspertizę, jei avarijoje buvo pažeisti 
>>>>> automobilio laikantysis karkasas, saugos priemonės. O jei 
>>>>> avarijoje nudraskyti abu automobilio šonai, bet laikantysis 
>>>>> karkasas sveikas, pakabos tvirtinimo geometrija nenukentėjo, 
>>>>> pagalvės neiššovė - vien dėl remonto kainos, o ne dėl pažeidimų, 
>>>>> automobilis automatiškai išregistruojamas ir automobilio 
>>>>> savininkui, prie visų remonto bėdų, dar ir ekspertizę praeidinėt - 
>>>>> už savo pinigus ir gaištant savo laiką. Man tai neatrodo teisinga.
>>>>>
>>>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
>>>>> news:lnrbf9$qtb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> O kam skųsti draudiko išvadas? Pasiimsi pinigus, susiremontuosi, 
>>>>>> praeisi ekspertizes ir toliau važinėsi. Kokios problemos?
>>>>>>
>>>>>> 2014.06.18 07:36, Doxlas rašė:
>>>>>>> O nukentėjęs trečiasis asmuo turi teisę apskųst draudikų 
>>>>>>> sprendimą dėl "ekonomiškai netikslingo remonto"? Nes kas yra 
>>>>>>> "ekonomiškai netikslinga" - kai transporto priemonės remonto 
>>>>>>> kaina viršija vidutinę analogiškos TP rinkos vertę, ar kažkokiu 
>>>>>>> būdu nustatoma konkrečios, nukentėjusios eismo įvykyje TP vertė? 
>>>>>>> Kitas klausimas - jei nukentėjusioji eismo įvykyje TP jos 
>>>>>>> valdytojui reiškia kažką daugiau, nei susisiekimo priemonė tarp 
>>>>>>> taškų A ir B, ir TP valdytojas nori ją susiremontuoti, nors 
>>>>>>> draudikų verdiktas - "ekonomiškai netikslinga"?
>>>>>>>
>>>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:lnr0tc$m60$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Ne, ash apie shita dali:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu 
>>>>>>>> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos 
>>>>>>>> Respublikos transporto priemonių draudikų biuro įgalioti 
>>>>>>>> asmenys (paskirti ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės 
>>>>>>>> patvirtintomis Eismo įvykių metu padarytos žalos nustatymo ir 
>>>>>>>> draudimo išmokų mokėjimo taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio 
>>>>>>>> metu nukentėjusiam trečiajam asmeniui transporto priemonę 
>>>>>>>> remontuoti ekonomiškai netikslinga, informacija apie šią 
>>>>>>>> transporto priemonę turi būti pateikta Lietuvos Respublikos 
>>>>>>>> kelių transporto priemonių registrui. Tokios transporto 
>>>>>>>> priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo 
>>>>>>>> įgaliotos institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši 
>>>>>>>> transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į Lietuvos 
>>>>>>>> Respublikos viešąjį eismą.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Laimis"  wrote in message 
>>>>>>>> news:lnqenp$j41$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Linas Petkevičius rašė:
>>>>>>>>> Tu dar turbut apie draudima neskaitei. As po darbo turbut jau 
>>>>>>>>> varysiu
>>>>>>>>> popkorno pirkti, nes su tokiomis formuluotemis ten tokie 
>>>>>>>>> cirkai nusimato...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Bet tai vis tiek. Kokias duomenų bazes turi omenyje? Na, 
>>>>>>>> niekaip negaliu
>>>>>>>> patikėti, kad čia visiškas opiumas liaudžiai ir kad taip 
>>>>>>>> užtikrintai
>>>>>>>> teigia apie tikrinimą duomenų bazėse, jei tokių bazių tiesiog 
>>>>>>>> nėra. Gal
>>>>>>>> vis tik yra kažkokie draudikų registrai? Nes formalioji pusė su
>>>>>>>> utilizavimu ir jo reikalavimais yra; tai gal, sakau, vakaruose (ES
>>>>>>>> lygiu) jau pasistūmėta ne tik su reglamentavimu, bet jau ir 
>>>>>>>> praktiškai
>>>>>>>> kuriasi tie registrai, nes yra atitinkami reikalavimai ir 
>>>>>>>> reglamentavimas?
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>