Tema: Re: Kaip tai veiks?
Autorius: Doxlas
Data: 2014-06-18 16:55:46
Uždraudimas TP dalyvauti eisme - tai draudimo kompanijos vėzdas prieš 
nukentėjusįjį. Tipo nesutinki su mūsų siūloma išmoka - ok, padarysim taip, 
kad visai savo TP naudotis negalėsi.
Taigi paskaičiuok pats: TP nukentėjo avarijoje - nutarkuoti abu šonai. 
Reikia lyginti ir dažyti 8 elementus - sparnus ir duris. Spalva pvz koks 
metalic arba chameleonas - neatitaikysi, reikia dažyti visą. Kiek kainuos 
toks remontas? 3000 lt mažiausiai. Reiškia techniškai tvarkinga, 4000 lt 
rinkos vertės TP jau gali būti pripažinta nebetinkama eksploatacijai, nes 
remontuoti ją "ekonomiškai nenaudinga". Va draudimas ir sakys 
nukentėjusiajam - arba mes sumokam tau 1500 lt ir remontuokis pats, arba 
gauni išmoka 2000 lt ir negalinčią dalyvaut eisme TP.

"kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message 
news:lns4ku$g1n$1@trimpas.omnitel.net...
> Sorry, bet čia jau kažkokiom sąmokslo teorijomis kvepia. Draudimas, aišku, 
> pelno siekianti organizacija ir žiūrės visų pirma sau naudos. Bet jei iki 
> šiol viskas daugiau mažiau pusė bėdos buvo, tai nemanau, kad radikaliai į 
> blogąją pusę kažkas keisis. Tik atsiras apribojimai lavonams.
>
> 2014-06-18 16:07, Doxlas rašė:
>> Kodėl? Čia aišku extremalus variantas, bet jei rinkos kaina nustatoma
>> pagal kokio nors "mažojo prekeivio" duomenis, tai senesnis nei 20 metų
>> automobilis nekainuos daugiau 1000 lt. Ką aš norėjau pabrėžti - draudimo
>> kompanija, manipuliuodama "vidutine rinkos verte" o ne konkretaus
>> automobilio įvertinimu, būtinai bandys sumokėti kuo mažiau ir kaip
>> bonusą dar ir draudimą dalyvauti eisme suorganizuos.
>>
>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
>> news:lns29g$e0k$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pala, pala iš kur čia skaičiukai tokie? Sakyčiau, kosminis scenarijus,
>>> kuris net Dušanbė vargu ar įmanomas.
>>>
>>> 2014-06-18 15:32, Doxlas rašė:
>>>> Taigi visa esmė yra, kad draudimo bendrovė suinteresuota išmokėt kuo
>>>> mažiau išmokų. Todėl jai labiau apsimoka išmokėti "statistinę"
>>>> transporto priemonės kainą minus transporto priemonės po avarijos 
>>>> vertė,
>>>> nei mokėti servisui už transporto priemonės remontą. Ir jei pvz tavo
>>>> youngtimeris vertas 15000 €, o LT statistinis vertinimas jo bus koks
>>>> 1000 lt, tai įsivaizduok kokis kaifas gaunas - gauni 700 lt išmoką ir
>>>> kaip bonusą - draudimą dalyvaut eisme...
>>>>
>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
>>>> news:lnrt9u$9m7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Skirtumas tarp LT ir UK tas, kad čia už tą patį remontą būtų
>>>>> paskaičiuoti 900Lt. Ir tai čia jau su kaupu už tokio lygio remontą. O
>>>>> turint omeniuj kad veiksmas vyko prie ~5 metus, tai tos Astros tikrai
>>>>> LT sąlygomis niekas nenurašytų nes vertė jos kiek kitokia buvo nei
>>>>> būtų šiandien.
>>>>> Ir kodėl manot kad draudimas puls nurašinėti sveikus auto, kurių
>>>>> remontas sąlyginai nedaug jiems kainuotų. Sakot, skaičiuoti jie
>>>>> nemoka? O "kamuoliukus" ir kitokius lavonėlius lai nurašinėja. Blogiau
>>>>> nuo to mums nebus.
>>>>>
>>>>> P.S. nors Astra puikiai dar važiavo ir šiaip nebuvo baisiai nujota,
>>>>> savininkas net norėjo kad ją nurašytų, nes turbūt būtų gavęs daugiau
>>>>> nei už kiek vėliau pardavė.
>>>>>
>>>>> 2014-06-18 14:15, Doxlas rašė:
>>>>>> Taigi pats duoti puikų pavyzdį su ta Astra. Va, UK ją suremontavo,
>>>>>> o LT
>>>>>> - ji bus pripažinta "ekonomiškai nenaudinga" remontuot ir jos
>>>>>> eksploatavimas viešuose keliuose - uždraustas, nors jos nei 
>>>>>> struktūra,
>>>>>> nei saugos priemonės - nepažeistos.
>>>>>>
>>>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
>>>>>> news:lnrd2d$sdo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo
>>>>>>> bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo
>>>>>>> sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau
>>>>>>> aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai
>>>>>>> pranešama draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai
>>>>>>> įstaigai jog auto neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti
>>>>>>> trūkumai. Tokiu atveju, mano supratimu, įmanomas tik toks 
>>>>>>> scenarijus,
>>>>>>> kai draudimas pasiima tą auto ir atsega žmogui pinigus pagal visas
>>>>>>> tas
>>>>>>> savo formules.
>>>>>>> Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten
>>>>>>> dalyvauti šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall 
>>>>>>> Astrai
>>>>>>> aikštelėj nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos
>>>>>>> skarda durelių įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką,
>>>>>>> dėdė
>>>>>>> apžiūrėjo gal dar ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai 
>>>>>>> vienu
>>>>>>> momentu ten kalba apie nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už
>>>>>>> kibiriuko vertę. Ale visgi sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali
>>>>>>> rinkos kaina ~£450 (už tiek vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas
>>>>>>> rimčiau tai Astrai, tai būtų pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra
>>>>>>> lieka
>>>>>>> servise, popieriukus irgi palik, o mes tau pinigėlius pervesim į
>>>>>>> sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius aukcionus, šrotelius it 
>>>>>>> t.t.
>>>>>>>
>>>>>>> 2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė:
>>>>>>>> 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA
>>>>>>>> "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku.
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> kaiser
>>>>>>
>>>>>
>>>>> --
>>>>> kaiser
>>>>
>>>
>>> --
>>> kaiser
>>
>
> -- 
> kaiser