Tema: Re: Kaip tai veiks?
Autorius: Doxlas
Data: 2014-06-18 10:02:21
Mokės tik tuo atveju, jei apskųsi draudikų sprendimą ir priversi remontuot 
nukentėjusįjį automobilį. O jei automobilio remontas "ekonomiškai 
netikslingas" - gauni kažkokią išmoką, matyt 70% vidutinės tokio automobilio 
rinkos vertės (o ne konkretaus, savo automobilio vertės) ir remontuojies, 
praeidinėji expertizę už gautus iš draudimo ir savo pinigus.

"NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
news:lnrd5r$sft$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kaltininko civilinis ir mokes ta ekspertizes kaina.
>
>
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:lnrcqn$s33$1@trimpas.omnitel.net...
>> Todėl skųst, kad pagal šį "įstatymą" automobilio tinkamumas eismui 
>> nustatomas ne pagal gautus pažeidimus, o pagal "ekonominį remonto 
>> tikslingumą". Aš ne prieš ekspertizę, jei avarijoje buvo pažeisti 
>> automobilio laikantysis karkasas, saugos priemonės. O jei avarijoje 
>> nudraskyti abu automobilio šonai, bet laikantysis karkasas sveikas, 
>> pakabos tvirtinimo geometrija nenukentėjo, pagalvės neiššovė - vien dėl 
>> remonto kainos, o ne dėl pažeidimų, automobilis automatiškai 
>> išregistruojamas ir automobilio savininkui, prie visų remonto bėdų, dar 
>> ir ekspertizę praeidinėt - už savo pinigus ir gaištant savo laiką. Man 
>> tai neatrodo teisinga.
>>
>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
>> news:lnrbf9$qtb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O kam skųsti draudiko išvadas? Pasiimsi pinigus, susiremontuosi, praeisi 
>>> ekspertizes ir toliau važinėsi. Kokios problemos?
>>>
>>> 2014.06.18 07:36, Doxlas rašė:
>>>> O nukentėjęs trečiasis asmuo turi teisę apskųst draudikų sprendimą dėl 
>>>> "ekonomiškai netikslingo remonto"? Nes kas yra "ekonomiškai 
>>>> netikslinga" - kai transporto priemonės remonto kaina viršija vidutinę 
>>>> analogiškos TP rinkos vertę, ar kažkokiu būdu nustatoma konkrečios, 
>>>> nukentėjusios eismo įvykyje TP vertė? Kitas klausimas - jei 
>>>> nukentėjusioji eismo įvykyje TP jos valdytojui reiškia kažką daugiau, 
>>>> nei susisiekimo priemonė tarp taškų A ir B, ir TP valdytojas nori ją 
>>>> susiremontuoti, nors draudikų verdiktas - "ekonomiškai netikslinga"?
>>>>
>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message 
>>>> news:lnr0tc$m60$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ne, ash apie shita dali:
>>>>>
>>>>> Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu padarytą 
>>>>> žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos transporto 
>>>>> priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti ekspertai), 
>>>>> vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių metu padarytos 
>>>>> žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo taisyklėmis, nustato, kad 
>>>>> eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam asmeniui transporto priemonę 
>>>>> remontuoti ekonomiškai netikslinga, informacija apie šią transporto 
>>>>> priemonę turi būti pateikta Lietuvos Respublikos kelių transporto 
>>>>> priemonių registrui. Tokios transporto priemonės registracija vidaus 
>>>>> reikalų ministro arba jo įgaliotos institucijos nustatyta tvarka 
>>>>> panaikinama ir ši transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į 
>>>>> Lietuvos Respublikos viešąjį eismą.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Laimis"  wrote in message news:lnqenp$j41$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Linas Petkevičius rašė:
>>>>>> Tu dar turbut apie draudima neskaitei. As po darbo turbut jau varysiu
>>>>>> popkorno pirkti, nes su tokiomis formuluotemis ten tokie cirkai 
>>>>>> nusimato...
>>>>>
>>>>> Bet tai vis tiek. Kokias duomenų bazes turi omenyje? Na, niekaip 
>>>>> negaliu
>>>>> patikėti, kad čia visiškas opiumas liaudžiai ir kad taip užtikrintai
>>>>> teigia apie tikrinimą duomenų bazėse, jei tokių bazių tiesiog nėra. 
>>>>> Gal
>>>>> vis tik yra kažkokie draudikų registrai? Nes formalioji pusė su
>>>>> utilizavimu ir jo reikalavimais yra; tai gal, sakau, vakaruose (ES
>>>>> lygiu) jau pasistūmėta ne tik su reglamentavimu, bet jau ir praktiškai
>>>>> kuriasi tie registrai, nes yra atitinkami reikalavimai ir 
>>>>> reglamentavimas?
>>>>>
>>>
>