o jei pasakyt "sorry, važinėsiu su nubraukta"? On 2014.06.18 09:54, kaiser wrote: > Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo > bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo > sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau > aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai > pranešama draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai > įstaigai jog auto neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti trūkumai. > Tokiu atveju, mano supratimu, įmanomas tik toks scenarijus, kai > draudimas pasiima tą auto ir atsega žmogui pinigus pagal visas tas savo > formules. > Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten dalyvauti > šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall Astrai aikštelėj > nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos skarda > durelių įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką, dėdė > apžiūrėjo gal dar ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai vienu > momentu ten kalba apie nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už > kibiriuko vertę. Ale visgi sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali > rinkos kaina ~£450 (už tiek vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas > rimčiau tai Astrai, tai būtų pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra lieka > servise, popieriukus irgi palik, o mes tau pinigėlius pervesim į > sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius aukcionus, šrotelius it t.t. > > 2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė: >> 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA >> "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku. >