Tema: Re: Kaip tai veiks?
Autorius: Doxlas
Data: 2014-06-18 10:25:48
Blyn, gi aš šneku ne apie tuos atvejus, kai pažeidžiama konstrukcija ar 
suveikė saugos priemonės, o apie tuos, kai transporto priemonės leidimas 
dalyvauti eisme naikinamas dėl draudikams pasirodžiusio remonto "ekonominio 
netikslingumo" - pvz reikia lyginti skardas ir perdažyti visą auto. Tada, po 
remonto, nukentėjusios TP savininkas turės praeidinėti ekspertizę už savo 
pinigus, jei draudimas atsisakys remontuoti TP ir automatiškai perduos jos 
duomenis, kad butų uždraustas dalyvavimas eisme tai TP. Ir leidimas 
dalyvauti eisme naikinamas ne dėl karkaso ar saugos priemonių pažeidimo, o 
tik todėl, kad draudimui pasirodė per brangu remontuoti avarijoje 
nukentėjusią TP.

"NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
news:lnrdna$svh$1@trimpas.omnitel.net...
> Nebutinai.
> Pvz.: masinai issove begai, pazeista konstrukcija. Atstatymas 40% vertes.
> Tai kaip tada tu isivaizduoji? Gausi 70% ir paliksi servise masina?
>
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:lnrdht$soa$1@trimpas.omnitel.net...
>> Mokės tik tuo atveju, jei apskųsi draudikų sprendimą ir priversi 
>> remontuot nukentėjusįjį automobilį. O jei automobilio remontas 
>> "ekonomiškai netikslingas" - gauni kažkokią išmoką, matyt 70% vidutinės 
>> tokio automobilio rinkos vertės (o ne konkretaus, savo automobilio 
>> vertės) ir remontuojies, praeidinėji expertizę už gautus iš draudimo ir 
>> savo pinigus.
>>
>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>> news:lnrd5r$sft$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai kaltininko civilinis ir mokes ta ekspertizes kaina.
>>>
>>>
>>>
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:lnrcqn$s33$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Todėl skųst, kad pagal šį "įstatymą" automobilio tinkamumas eismui 
>>>> nustatomas ne pagal gautus pažeidimus, o pagal "ekonominį remonto 
>>>> tikslingumą". Aš ne prieš ekspertizę, jei avarijoje buvo pažeisti 
>>>> automobilio laikantysis karkasas, saugos priemonės. O jei avarijoje 
>>>> nudraskyti abu automobilio šonai, bet laikantysis karkasas sveikas, 
>>>> pakabos tvirtinimo geometrija nenukentėjo, pagalvės neiššovė - vien dėl 
>>>> remonto kainos, o ne dėl pažeidimų, automobilis automatiškai 
>>>> išregistruojamas ir automobilio savininkui, prie visų remonto bėdų, dar 
>>>> ir ekspertizę praeidinėt - už savo pinigus ir gaištant savo laiką. Man 
>>>> tai neatrodo teisinga.
>>>>
>>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
>>>> news:lnrbf9$qtb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> O kam skųsti draudiko išvadas? Pasiimsi pinigus, susiremontuosi, 
>>>>> praeisi ekspertizes ir toliau važinėsi. Kokios problemos?
>>>>>
>>>>> 2014.06.18 07:36, Doxlas rašė:
>>>>>> O nukentėjęs trečiasis asmuo turi teisę apskųst draudikų sprendimą 
>>>>>> dėl "ekonomiškai netikslingo remonto"? Nes kas yra "ekonomiškai 
>>>>>> netikslinga" - kai transporto priemonės remonto kaina viršija 
>>>>>> vidutinę analogiškos TP rinkos vertę, ar kažkokiu būdu nustatoma 
>>>>>> konkrečios, nukentėjusios eismo įvykyje TP vertė? Kitas klausimas - 
>>>>>> jei nukentėjusioji eismo įvykyje TP jos valdytojui reiškia kažką 
>>>>>> daugiau, nei susisiekimo priemonė tarp taškų A ir B, ir TP valdytojas 
>>>>>> nori ją susiremontuoti, nors draudikų verdiktas - "ekonomiškai 
>>>>>> netikslinga"?
>>>>>>
>>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message 
>>>>>> news:lnr0tc$m60$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Ne, ash apie shita dali:
>>>>>>>
>>>>>>> Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu 
>>>>>>> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos 
>>>>>>> transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti 
>>>>>>> ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių 
>>>>>>> metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo 
>>>>>>> taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam 
>>>>>>> asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, 
>>>>>>> informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta Lietuvos 
>>>>>>> Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios transporto 
>>>>>>> priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo įgaliotos 
>>>>>>> institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši transporto priemonė 
>>>>>>> netenka teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos viešąjį eismą.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Laimis"  wrote in message news:lnqenp$j41$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Linas Petkevičius rašė:
>>>>>>>> Tu dar turbut apie draudima neskaitei. As po darbo turbut jau 
>>>>>>>> varysiu
>>>>>>>> popkorno pirkti, nes su tokiomis formuluotemis ten tokie cirkai 
>>>>>>>> nusimato...
>>>>>>>
>>>>>>> Bet tai vis tiek. Kokias duomenų bazes turi omenyje? Na, niekaip 
>>>>>>> negaliu
>>>>>>> patikėti, kad čia visiškas opiumas liaudžiai ir kad taip užtikrintai
>>>>>>> teigia apie tikrinimą duomenų bazėse, jei tokių bazių tiesiog nėra. 
>>>>>>> Gal
>>>>>>> vis tik yra kažkokie draudikų registrai? Nes formalioji pusė su
>>>>>>> utilizavimu ir jo reikalavimais yra; tai gal, sakau, vakaruose (ES
>>>>>>> lygiu) jau pasistūmėta ne tik su reglamentavimu, bet jau ir 
>>>>>>> praktiškai
>>>>>>> kuriasi tie registrai, nes yra atitinkami reikalavimai ir 
>>>>>>> reglamentavimas?
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>