Tada pisda. "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:lnrets$tr7$1@trimpas.omnitel.net... > Blyn, gi aš šneku ne apie tuos atvejus, kai pažeidžiama konstrukcija ar > suveikė saugos priemonės, o apie tuos, kai transporto priemonės leidimas > dalyvauti eisme naikinamas dėl draudikams pasirodžiusio remonto > "ekonominio netikslingumo" - pvz reikia lyginti skardas ir perdažyti visą > auto. Tada, po remonto, nukentėjusios TP savininkas turės praeidinėti > ekspertizę už savo pinigus, jei draudimas atsisakys remontuoti TP ir > automatiškai perduos jos duomenis, kad butų uždraustas dalyvavimas eisme > tai TP. Ir leidimas dalyvauti eisme naikinamas ne dėl karkaso ar saugos > priemonių pažeidimo, o tik todėl, kad draudimui pasirodė per brangu > remontuoti avarijoje nukentėjusią TP. > > "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message > news:lnrdna$svh$1@trimpas.omnitel.net... >> Nebutinai. >> Pvz.: masinai issove begai, pazeista konstrukcija. Atstatymas 40% vertes. >> Tai kaip tada tu isivaizduoji? Gausi 70% ir paliksi servise masina? >> >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:lnrdht$soa$1@trimpas.omnitel.net... >>> Mokės tik tuo atveju, jei apskųsi draudikų sprendimą ir priversi >>> remontuot nukentėjusįjį automobilį. O jei automobilio remontas >>> "ekonomiškai netikslingas" - gauni kažkokią išmoką, matyt 70% vidutinės >>> tokio automobilio rinkos vertės (o ne konkretaus, savo automobilio >>> vertės) ir remontuojies, praeidinėji expertizę už gautus iš draudimo ir >>> savo pinigus. >>> >>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>> news:lnrd5r$sft$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai kaltininko civilinis ir mokes ta ekspertizes kaina. >>>> >>>> >>>> >>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>> news:lnrcqn$s33$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Todėl skųst, kad pagal šį "įstatymą" automobilio tinkamumas eismui >>>>> nustatomas ne pagal gautus pažeidimus, o pagal "ekonominį remonto >>>>> tikslingumą". Aš ne prieš ekspertizę, jei avarijoje buvo pažeisti >>>>> automobilio laikantysis karkasas, saugos priemonės. O jei avarijoje >>>>> nudraskyti abu automobilio šonai, bet laikantysis karkasas sveikas, >>>>> pakabos tvirtinimo geometrija nenukentėjo, pagalvės neiššovė - vien >>>>> dėl remonto kainos, o ne dėl pažeidimų, automobilis automatiškai >>>>> išregistruojamas ir automobilio savininkui, prie visų remonto bėdų, >>>>> dar ir ekspertizę praeidinėt - už savo pinigus ir gaištant savo laiką. >>>>> Man tai neatrodo teisinga. >>>>> >>>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>>>> news:lnrbf9$qtb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> O kam skųsti draudiko išvadas? Pasiimsi pinigus, susiremontuosi, >>>>>> praeisi ekspertizes ir toliau važinėsi. Kokios problemos? >>>>>> >>>>>> 2014.06.18 07:36, Doxlas rašė: >>>>>>> O nukentėjęs trečiasis asmuo turi teisę apskųst draudikų sprendimą >>>>>>> dėl "ekonomiškai netikslingo remonto"? Nes kas yra "ekonomiškai >>>>>>> netikslinga" - kai transporto priemonės remonto kaina viršija >>>>>>> vidutinę analogiškos TP rinkos vertę, ar kažkokiu būdu nustatoma >>>>>>> konkrečios, nukentėjusios eismo įvykyje TP vertė? Kitas klausimas - >>>>>>> jei nukentėjusioji eismo įvykyje TP jos valdytojui reiškia kažką >>>>>>> daugiau, nei susisiekimo priemonė tarp taškų A ir B, ir TP >>>>>>> valdytojas nori ją susiremontuoti, nors draudikų verdiktas - >>>>>>> "ekonomiškai netikslinga"? >>>>>>> >>>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message >>>>>>> news:lnr0tc$m60$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Ne, ash apie shita dali: >>>>>>>> >>>>>>>> Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu >>>>>>>> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos >>>>>>>> transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti >>>>>>>> ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių >>>>>>>> metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo >>>>>>>> taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam >>>>>>>> asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, >>>>>>>> informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta >>>>>>>> Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios >>>>>>>> transporto priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo >>>>>>>> įgaliotos institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši >>>>>>>> transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos >>>>>>>> viešąjį eismą. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Laimis" wrote in message news:lnqenp$j41$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> Linas Petkevičius rašė: >>>>>>>>> Tu dar turbut apie draudima neskaitei. As po darbo turbut jau >>>>>>>>> varysiu >>>>>>>>> popkorno pirkti, nes su tokiomis formuluotemis ten tokie cirkai >>>>>>>>> nusimato... >>>>>>>> >>>>>>>> Bet tai vis tiek. Kokias duomenų bazes turi omenyje? Na, niekaip >>>>>>>> negaliu >>>>>>>> patikėti, kad čia visiškas opiumas liaudžiai ir kad taip >>>>>>>> užtikrintai >>>>>>>> teigia apie tikrinimą duomenų bazėse, jei tokių bazių tiesiog nėra. >>>>>>>> Gal >>>>>>>> vis tik yra kažkokie draudikų registrai? Nes formalioji pusė su >>>>>>>> utilizavimu ir jo reikalavimais yra; tai gal, sakau, vakaruose (ES >>>>>>>> lygiu) jau pasistūmėta ne tik su reglamentavimu, bet jau ir >>>>>>>> praktiškai >>>>>>>> kuriasi tie registrai, nes yra atitinkami reikalavimai ir >>>>>>>> reglamentavimas? >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>