Kodėl? Čia aišku extremalus variantas, bet jei rinkos kaina nustatoma pagal kokio nors "mažojo prekeivio" duomenis, tai senesnis nei 20 metų automobilis nekainuos daugiau 1000 lt. Ką aš norėjau pabrėžti - draudimo kompanija, manipuliuodama "vidutine rinkos verte" o ne konkretaus automobilio įvertinimu, būtinai bandys sumokėti kuo mažiau ir kaip bonusą dar ir draudimą dalyvauti eisme suorganizuos. "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message news:lns29g$e0k$1@trimpas.omnitel.net... > Pala, pala iš kur čia skaičiukai tokie? Sakyčiau, kosminis scenarijus, > kuris net Dušanbė vargu ar įmanomas. > > 2014-06-18 15:32, Doxlas rašė: >> Taigi visa esmė yra, kad draudimo bendrovė suinteresuota išmokėt kuo >> mažiau išmokų. Todėl jai labiau apsimoka išmokėti "statistinę" >> transporto priemonės kainą minus transporto priemonės po avarijos vertė, >> nei mokėti servisui už transporto priemonės remontą. Ir jei pvz tavo >> youngtimeris vertas 15000 €, o LT statistinis vertinimas jo bus koks >> 1000 lt, tai įsivaizduok kokis kaifas gaunas - gauni 700 lt išmoką ir >> kaip bonusą - draudimą dalyvaut eisme... >> >> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >> news:lnrt9u$9m7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Skirtumas tarp LT ir UK tas, kad čia už tą patį remontą būtų >>> paskaičiuoti 900Lt. Ir tai čia jau su kaupu už tokio lygio remontą. O >>> turint omeniuj kad veiksmas vyko prie ~5 metus, tai tos Astros tikrai >>> LT sąlygomis niekas nenurašytų nes vertė jos kiek kitokia buvo nei >>> būtų šiandien. >>> Ir kodėl manot kad draudimas puls nurašinėti sveikus auto, kurių >>> remontas sąlyginai nedaug jiems kainuotų. Sakot, skaičiuoti jie >>> nemoka? O "kamuoliukus" ir kitokius lavonėlius lai nurašinėja. Blogiau >>> nuo to mums nebus. >>> >>> P.S. nors Astra puikiai dar važiavo ir šiaip nebuvo baisiai nujota, >>> savininkas net norėjo kad ją nurašytų, nes turbūt būtų gavęs daugiau >>> nei už kiek vėliau pardavė. >>> >>> 2014-06-18 14:15, Doxlas rašė: >>>> Taigi pats duoti puikų pavyzdį su ta Astra. Va, UK ją suremontavo, o LT >>>> - ji bus pripažinta "ekonomiškai nenaudinga" remontuot ir jos >>>> eksploatavimas viešuose keliuose - uždraustas, nors jos nei struktūra, >>>> nei saugos priemonės - nepažeistos. >>>> >>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>>> news:lnrd2d$sdo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo >>>>> bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo >>>>> sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau >>>>> aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai >>>>> pranešama draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai >>>>> įstaigai jog auto neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti >>>>> trūkumai. Tokiu atveju, mano supratimu, įmanomas tik toks scenarijus, >>>>> kai draudimas pasiima tą auto ir atsega žmogui pinigus pagal visas tas >>>>> savo formules. >>>>> Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten >>>>> dalyvauti šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall Astrai >>>>> aikštelėj nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos >>>>> skarda durelių įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką, dėdė >>>>> apžiūrėjo gal dar ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai vienu >>>>> momentu ten kalba apie nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už >>>>> kibiriuko vertę. Ale visgi sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali >>>>> rinkos kaina ~£450 (už tiek vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas >>>>> rimčiau tai Astrai, tai būtų pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra lieka >>>>> servise, popieriukus irgi palik, o mes tau pinigėlius pervesim į >>>>> sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius aukcionus, šrotelius it t.t. >>>>> >>>>> 2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė: >>>>>> 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA >>>>>> "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku. >>>>> >>>>> -- >>>>> kaiser >>>> >>> >>> -- >>> kaiser >> > > -- > kaiser