Skirtumas tarp LT ir UK tas, kad čia už tą patį remontą būtų paskaičiuoti 900Lt. Ir tai čia jau su kaupu už tokio lygio remontą. O turint omeniuj kad veiksmas vyko prie ~5 metus, tai tos Astros tikrai LT sąlygomis niekas nenurašytų nes vertė jos kiek kitokia buvo nei būtų šiandien. Ir kodėl manot kad draudimas puls nurašinėti sveikus auto, kurių remontas sąlyginai nedaug jiems kainuotų. Sakot, skaičiuoti jie nemoka? O "kamuoliukus" ir kitokius lavonėlius lai nurašinėja. Blogiau nuo to mums nebus. P.S. nors Astra puikiai dar važiavo ir šiaip nebuvo baisiai nujota, savininkas net norėjo kad ją nurašytų, nes turbūt būtų gavęs daugiau nei už kiek vėliau pardavė. 2014-06-18 14:15, Doxlas rašė: > Taigi pats duoti puikų pavyzdį su ta Astra. Va, UK ją suremontavo, o LT > - ji bus pripažinta "ekonomiškai nenaudinga" remontuot ir jos > eksploatavimas viešuose keliuose - uždraustas, nors jos nei struktūra, > nei saugos priemonės - nepažeistos. > > "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message > news:lnrd2d$sdo$1@trimpas.omnitel.net... >> Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo >> bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo >> sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau >> aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai >> pranešama draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai >> įstaigai jog auto neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti >> trūkumai. Tokiu atveju, mano supratimu, įmanomas tik toks scenarijus, >> kai draudimas pasiima tą auto ir atsega žmogui pinigus pagal visas tas >> savo formules. >> Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten >> dalyvauti šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall Astrai >> aikštelėj nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos >> skarda durelių įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką, dėdė >> apžiūrėjo gal dar ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai vienu >> momentu ten kalba apie nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už >> kibiriuko vertę. Ale visgi sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali >> rinkos kaina ~£450 (už tiek vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas >> rimčiau tai Astrai, tai būtų pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra lieka >> servise, popieriukus irgi palik, o mes tau pinigėlius pervesim į >> sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius aukcionus, šrotelius it t.t. >> >> 2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė: >>> 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA >>> "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku. >> >> -- >> kaiser > -- kaiser