Tema: Re: Kaip tai veiks?
Autorius: kaiser
Data: 2014-06-18 11:55:09
Na, jeigu kiekvienu atveju, kai pvz. akivaizdžiai priekis sustumtas 
reikia kokio VGTU profesoriaus įvertinimo, tada jo - sunku jums. Sudaro 
vienas iš bendradarbiaujančių servisų sąmatą, o ten pvz koks kėbulo 
geometrijos atstatymas figūruoja. Čia nepakankamas "red flag'as" kad 
ekspertizės reikia suremontavus? Sunku iš vakarų kolegų checklist'ą 
copy-paste padaryt?.. Po-remontinę ekspertizę aišku jau kažkoks 
nepriklausomas rimtesnis dėdė turėtų atlikti. Bet IMHO jei dabar tam 
tikri dėdės sugeba atlikti ekspertizes variklio keitimo atveju (iš 
silpnesnio į galingesnį, bezinas <-> dyzelis), tai kodėl tos pačios 
kontorėlės negalėtų po-avarinio remonto kokybės įvertinti? Dėl visų šių 
apsunkinimų atsiras daugiau žmonių, kurie pagalvos verta ar neverta 
prikėlinėti, ir turbūt dažniau ims išmokas nei remontuos.
Kas, ką ir iš kur ims, tai jau menkiausia problema. Esmė ta, kad 
veikiančių sistemų pavyzdžių apsčiai, tereikia valios. Savaime 
suprantam, visų šie pasikeitimai sąlygos padidėjusias išlaidas, todėl ir 
pabrangusį draudimą.

2014-06-18 11:11, Linas Petkevičius rašė:
>
>
> "kaiser"  wrote in message news:lnrd2d$sdo$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo
>> bendrovės bendradarbiauja.
>
> O servisas toks pat ekspertas kaip ir draudikas ar mano bobute.
>
> Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo
>
>> Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK.
>
> Nihuja ne shita sistema. Pradekim nuo to, kad neremontuojamo karucio
> servisas pas mus tikrai nepaims.
>

-- 
kaiser