Na, jeigu kiekvienu atveju, kai pvz. akivaizdžiai priekis sustumtas reikia kokio VGTU profesoriaus įvertinimo, tada jo - sunku jums. Sudaro vienas iš bendradarbiaujančių servisų sąmatą, o ten pvz koks kėbulo geometrijos atstatymas figūruoja. Čia nepakankamas "red flag'as" kad ekspertizės reikia suremontavus? Sunku iš vakarų kolegų checklist'ą copy-paste padaryt?.. Po-remontinę ekspertizę aišku jau kažkoks nepriklausomas rimtesnis dėdė turėtų atlikti. Bet IMHO jei dabar tam tikri dėdės sugeba atlikti ekspertizes variklio keitimo atveju (iš silpnesnio į galingesnį, bezinas <-> dyzelis), tai kodėl tos pačios kontorėlės negalėtų po-avarinio remonto kokybės įvertinti? Dėl visų šių apsunkinimų atsiras daugiau žmonių, kurie pagalvos verta ar neverta prikėlinėti, ir turbūt dažniau ims išmokas nei remontuos. Kas, ką ir iš kur ims, tai jau menkiausia problema. Esmė ta, kad veikiančių sistemų pavyzdžių apsčiai, tereikia valios. Savaime suprantam, visų šie pasikeitimai sąlygos padidėjusias išlaidas, todėl ir pabrangusį draudimą. 2014-06-18 11:11, Linas Petkevičius rašė: > > > "kaiser" wrote in message news:lnrd2d$sdo$1@trimpas.omnitel.net... > >> Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo >> bendrovės bendradarbiauja. > > O servisas toks pat ekspertas kaip ir draudikas ar mano bobute. > > Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo > >> Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. > > Nihuja ne shita sistema. Pradekim nuo to, kad neremontuojamo karucio > servisas pas mus tikrai nepaims. > -- kaiser