Taisyklemis remiantis nustatoma kad " remontuoti ekonomiškai netikslinga", jose nesakoma ka daryt su automobiliu. O tada isijungia naujasis saugaus eimos istatymas. 14. Žalos dėl turto sunaikinimo dydis nustatomas pagal sunaikinto turto rinkos vertę iki sunaikinimo ir likutinę vertę po eismo įvykio. Turtas laikomas sunaikintu, kai jį remontuoti ekonomiškai netikslinga. Turtą remontuoti ekonomiškai netikslinga, jeigu būtinos remonto išlaidos yra lygios 75 procentams turto rinkos vertės iki eismo įvykio arba didesnės. "KEdas" wrote in message news:lnrgtn$vgf$1@trimpas.omnitel.net... Pateik citatą iš tų taisyklių, kur parašyta, kad 75% tėra vienintelė sąlyga rinktis TP sunaikinimą. Citatą, o ne savas interpretacijas, nes aš tų taisyklių akyse nematęs, tai nenoriu ginčytis. 2014.06.18 10:42, Doxlas rašė: > Labai aiškiai parašyta - jei remonto kaina lygi ar viršija 75% tos TP > rinkos vertės. O va tą rinkos vertę nustato atsakingi asmenys. Jei > nukentėjusios TP savininkas nesutinka, jis gali pateikti savo vertinimus, > nesusitarus - teismas. > O čia jau klausimas LP - kaip su tuo rinkos vertės nustatymu retesnėms > auto (pzv LT teritorijoje nėra net 10 egz.), youngtaimeriams, > oldtimeriams? Tokie auto gali būti ir pilnai atrestauruoti ir rūdžių > krūvos. > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:lnret7$tqn$1@trimpas.omnitel.net... >> O kas rašoma tose minimose „Eismo įvykių metu padarytos žalos nustatymo >> ir draudimo išmokų mokėjimo taisyklėse“? Ten tikrai nėra išlygų, kai TP >> gali būti ne nurašoma, o remontuojama? >> >> 2014.06.18 10:15, Doxlas rašė: >>> Чукча не читатель, чукча писатель. Pasiskaityk, į kurį LP postą >>> replyjinu - citata: >>> >>> "Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu >>> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos >>> transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti >>> ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių >>> metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo >>> taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam >>> asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, >>> informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta >>> Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios >>> transporto priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo >>> įgaliotos institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši >>> transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos >>> viešąjį eismą. >>> >>> _Netenka teisės sugrįžti į LR viešąjį eismą_ dėl remonto "ekonomiško >>> netikslingumo". >>> >>> >>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>> news:lnrdoc$t04$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tu gal paskaityk patį pirmą laišką šioje temoje. Dėl neesminių >>>> apgadinimų niekas, išskyrus LP, jokios ekspertizės nereikalaus. >>>> >>>> 2014.06.18 09:49, Doxlas rašė: >>>>> Todėl skųst, kad pagal šį "įstatymą" automobilio tinkamumas eismui >>>>> nustatomas ne pagal gautus pažeidimus, o pagal "ekonominį remonto >>>>> tikslingumą". Aš ne prieš ekspertizę, jei avarijoje buvo pažeisti >>>>> automobilio laikantysis karkasas, saugos priemonės. O jei avarijoje >>>>> nudraskyti abu automobilio šonai, bet laikantysis karkasas sveikas, >>>>> pakabos tvirtinimo geometrija nenukentėjo, pagalvės neiššovė - vien >>>>> dėl remonto kainos, o ne dėl pažeidimų, automobilis automatiškai >>>>> išregistruojamas ir automobilio savininkui, prie visų remonto bėdų, >>>>> dar ir ekspertizę praeidinėt - už savo pinigus ir gaištant savo laiką. >>>>> Man tai neatrodo teisinga. >>>>> >>>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>>>> news:lnrbf9$qtb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> O kam skųsti draudiko išvadas? Pasiimsi pinigus, susiremontuosi, >>>>>> praeisi ekspertizes ir toliau važinėsi. Kokios problemos? >>>>>> >>>>>> 2014.06.18 07:36, Doxlas rašė: >>>>>>> O nukentėjęs trečiasis asmuo turi teisę apskųst draudikų sprendimą >>>>>>> dėl "ekonomiškai netikslingo remonto"? Nes kas yra "ekonomiškai >>>>>>> netikslinga" - kai transporto priemonės remonto kaina viršija >>>>>>> vidutinę analogiškos TP rinkos vertę, ar kažkokiu būdu nustatoma >>>>>>> konkrečios, nukentėjusios eismo įvykyje TP vertė? Kitas klausimas - >>>>>>> jei nukentėjusioji eismo įvykyje TP jos valdytojui reiškia kažką >>>>>>> daugiau, nei susisiekimo priemonė tarp taškų A ir B, ir TP >>>>>>> valdytojas nori ją susiremontuoti, nors draudikų verdiktas - >>>>>>> "ekonomiškai netikslinga"? >>>>>>> >>>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message >>>>>>> news:lnr0tc$m60$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Ne, ash apie shita dali: >>>>>>>> >>>>>>>> Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu >>>>>>>> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos >>>>>>>> transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti >>>>>>>> ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių >>>>>>>> metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo >>>>>>>> taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam >>>>>>>> asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, >>>>>>>> informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta >>>>>>>> Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios >>>>>>>> transporto priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo >>>>>>>> įgaliotos institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši >>>>>>>> transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos >>>>>>>> viešąjį eismą. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Laimis" wrote in message news:lnqenp$j41$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> Linas Petkevičius rašė: >>>>>>>>> Tu dar turbut apie draudima neskaitei. As po darbo turbut jau >>>>>>>>> varysiu >>>>>>>>> popkorno pirkti, nes su tokiomis formuluotemis ten tokie cirkai >>>>>>>>> nusimato... >>>>>>>> >>>>>>>> Bet tai vis tiek. Kokias duomenų bazes turi omenyje? Na, niekaip >>>>>>>> negaliu >>>>>>>> patikėti, kad čia visiškas opiumas liaudžiai ir kad taip >>>>>>>> užtikrintai >>>>>>>> teigia apie tikrinimą duomenų bazėse, jei tokių bazių tiesiog nėra. >>>>>>>> Gal >>>>>>>> vis tik yra kažkokie draudikų registrai? Nes formalioji pusė su >>>>>>>> utilizavimu ir jo reikalavimais yra; tai gal, sakau, vakaruose (ES >>>>>>>> lygiu) jau pasistūmėta ne tik su reglamentavimu, bet jau ir >>>>>>>> praktiškai >>>>>>>> kuriasi tie registrai, nes yra atitinkami reikalavimai ir >>>>>>>> reglamentavimas? >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>