Ne tai turėjau omeny. Reikėtų statistikos, kad matytųsi kiek avarijų atsitiko dėl automobilio kaltės, koks mašinos amžius ir kuris agregatas atsisakė (dėl ko įvyko avarija). Jeigu avarijos priežastis greitis, tai šitą išbraukt iš statistikos. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:lo1beb$8i5$1@trimpas.omnitel.net... > Tikrai yra statistika kokio amžiaus automobiliai dalyvavo avarijose. > Palyginus avarijose sužeistų skaičiaus priklausomybę nuo automobilių > amžiaus, būtų galima daryti išvadas. Informacijoje, kurią esu gavęs iš > policijos registro, tokių duomenų nėra, t.y. neturiu kaip pažiūrėti. > Anksčiau esu matęs, kad visa įvykio dalyvių info surašoma viename lauke > (šiukšlynėlis), tačiau kaip tik dėl to tos info nebegauname – ten buvo > ir asmens duomenų. > > 2014.06.20 13:28, Aras rašė: >> Kaži ar yra statistika koks procentas automobilių padarė avarijas dėl to, kad buvo anksčiau daužti ar šiaip, techniškai netvarkingi. Ir kiek nukentėjo dėl to asmenų, kurie papuolė nekaltai į avarijas su tokiais pat blogais automobiliais? >> >> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message news:lo0tae$rf3$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2014.06.20 08:12, kaiser rašė: >>>> Bambėjo liaudis ant privalomo draudimo, >>> OK, sumažėjo reketo atvejų. Šitas pasiteisino. >>> >>>> bambėjo įvedus važinėjimą su degančiais žibintais dienos metu, >>> Ir kokia nauda? Kad nustojo bambėti – ne pasiekimas. >>> >>>> bambėjo ir dėl kitų pasikeitimų. O dabar jau turbūt dauguma sutinka, >>>> kad "gal ir gerai". Tsakant, "Europėjam" :) Manau, kada nors >>>> džiaugsimės ir kad atgaivintų "kulverstukų" keliuose sumažėjo. O >>>> panikuoti dėl kažkokių super-ekskliuzyvų, kurie sudaro 0,01% rinkos >>>> gali tie kas jais važinėja. >>> O kuo trukdo kūlverstukai keliuose? Manai, kad dėl to kažkiek >>> reikšmingai padidėja avarijų ir jų pasekmių? >>> Aš manau, kad tai grynas naujų kibirų pardavėjų lobizmas ir nieko >>> daugiau. Dokumentų klastojimo atvejus reikėtų spręsti kitomis priemonėmis. >>> >> > > >