Taigi pats duoti puikų pavyzdį su ta Astra. Va, UK ją suremontavo, o LT - ji bus pripažinta "ekonomiškai nenaudinga" remontuot ir jos eksploatavimas viešuose keliuose - uždraustas, nors jos nei struktūra, nei saugos priemonės - nepažeistos. "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message news:lnrd2d$sdo$1@trimpas.omnitel.net... > Prie ko čia "ekspertas". Yra juk autoservisai su kuriais draudimo > bendrovės bendradarbiauja. Jie kaip įvertindavo žalą ir sudarydavo > sąmatas, taip tai darys ir toliau. Tik, mano supratimu, atsiras jau > aukščiau minėti apribojimai. Yra kažkokie rimti pažeidimai, tai pranešama > draudimo bendrovei, kuri savo ruožtu praneša atitinkamai įstaigai jog auto > neeksploatuojamas kol nebus ištaisyti minėti trūkumai. Tokiu atveju, mano > supratimu, įmanomas tik toks scenarijus, kai draudimas pasiima tą auto ir > atsega žmogui pinigus pagal visas tas savo formules. > Visa šita sistema visai puikiai veikia pvz UK. Pačiam teko ten dalyvauti > šiek tiek tų formalumų tvarkymuose. 98 metų Vauxhall Astrai aikštelėj > nubraukė galinę arką ir vienas duris lengvai. Dažai ir vos skarda durelių > įdubus. Nuvažiavom į draudimo nurodytą servisiuką, dėdė apžiūrėjo gal dar > ir foto kokią padarė, nepamenu jau gerai. Tai vienu momentu ten kalba apie > nurašymą ėjo, nes tvarkymo kaina didesnė už kibiriuko vertę. Ale visgi > sutvarkė. Sąskaita ~£900 buvo, kai reali rinkos kaina ~£450 (už tiek > vėliau parduota buvo). Butų buvę kažkas rimčiau tai Astrai, tai būtų > pasakę "sorry, mate" tegul ta Astra lieka servise, popieriukus irgi palik, > o mes tau pinigėlius pervesim į sąskaitą. Auto po to keliauja į visokius > aukcionus, šrotelius it t.t. > > 2014-06-18 08:55, Linas Petkevičius rašė: >> 1. Kad automobilis neremontuojamas nuspres Plungeje sedintis BTA >> "ekspertas" su devyniomis klasemis ir noutbuku. > > -- > kaiser