Labai aiškiai parašyta - jei remonto kaina lygi ar viršija 75% tos TP rinkos vertės. O va tą rinkos vertę nustato atsakingi asmenys. Jei nukentėjusios TP savininkas nesutinka, jis gali pateikti savo vertinimus, nesusitarus - teismas. O čia jau klausimas LP - kaip su tuo rinkos vertės nustatymu retesnėms auto (pzv LT teritorijoje nėra net 10 egz.), youngtaimeriams, oldtimeriams? Tokie auto gali būti ir pilnai atrestauruoti ir rūdžių krūvos. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:lnret7$tqn$1@trimpas.omnitel.net... > O kas rašoma tose minimose „Eismo įvykių metu padarytos žalos nustatymo ir > draudimo išmokų mokėjimo taisyklėse“? Ten tikrai nėra išlygų, kai TP gali > būti ne nurašoma, o remontuojama? > > 2014.06.18 10:15, Doxlas rašė: >> Чукча не читатель, чукча писатель. Pasiskaityk, į kurį LP postą >> replyjinu - citata: >> >> "Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu >> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos >> transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti >> ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių >> metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo >> taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam >> asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, >> informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta >> Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios >> transporto priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo >> įgaliotos institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši >> transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos >> viešąjį eismą. >> >> _Netenka teisės sugrįžti į LR viešąjį eismą_ dėl remonto "ekonomiško >> netikslingumo". >> >> >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >> news:lnrdoc$t04$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tu gal paskaityk patį pirmą laišką šioje temoje. Dėl neesminių >>> apgadinimų niekas, išskyrus LP, jokios ekspertizės nereikalaus. >>> >>> 2014.06.18 09:49, Doxlas rašė: >>>> Todėl skųst, kad pagal šį "įstatymą" automobilio tinkamumas eismui >>>> nustatomas ne pagal gautus pažeidimus, o pagal "ekonominį remonto >>>> tikslingumą". Aš ne prieš ekspertizę, jei avarijoje buvo pažeisti >>>> automobilio laikantysis karkasas, saugos priemonės. O jei avarijoje >>>> nudraskyti abu automobilio šonai, bet laikantysis karkasas sveikas, >>>> pakabos tvirtinimo geometrija nenukentėjo, pagalvės neiššovė - vien dėl >>>> remonto kainos, o ne dėl pažeidimų, automobilis automatiškai >>>> išregistruojamas ir automobilio savininkui, prie visų remonto bėdų, dar >>>> ir ekspertizę praeidinėt - už savo pinigus ir gaištant savo laiką. Man >>>> tai neatrodo teisinga. >>>> >>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>>> news:lnrbf9$qtb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> O kam skųsti draudiko išvadas? Pasiimsi pinigus, susiremontuosi, >>>>> praeisi ekspertizes ir toliau važinėsi. Kokios problemos? >>>>> >>>>> 2014.06.18 07:36, Doxlas rašė: >>>>>> O nukentėjęs trečiasis asmuo turi teisę apskųst draudikų sprendimą >>>>>> dėl "ekonomiškai netikslingo remonto"? Nes kas yra "ekonomiškai >>>>>> netikslinga" - kai transporto priemonės remonto kaina viršija >>>>>> vidutinę analogiškos TP rinkos vertę, ar kažkokiu būdu nustatoma >>>>>> konkrečios, nukentėjusios eismo įvykyje TP vertė? Kitas klausimas - >>>>>> jei nukentėjusioji eismo įvykyje TP jos valdytojui reiškia kažką >>>>>> daugiau, nei susisiekimo priemonė tarp taškų A ir B, ir TP valdytojas >>>>>> nori ją susiremontuoti, nors draudikų verdiktas - "ekonomiškai >>>>>> netikslinga"? >>>>>> >>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message >>>>>> news:lnr0tc$m60$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Ne, ash apie shita dali: >>>>>>> >>>>>>> Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu >>>>>>> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos >>>>>>> transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti >>>>>>> ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių >>>>>>> metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo >>>>>>> taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam >>>>>>> asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, >>>>>>> informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta Lietuvos >>>>>>> Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios transporto >>>>>>> priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo įgaliotos >>>>>>> institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši transporto priemonė >>>>>>> netenka teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos viešąjį eismą. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Laimis" wrote in message news:lnqenp$j41$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Linas Petkevičius rašė: >>>>>>>> Tu dar turbut apie draudima neskaitei. As po darbo turbut jau >>>>>>>> varysiu >>>>>>>> popkorno pirkti, nes su tokiomis formuluotemis ten tokie cirkai >>>>>>>> nusimato... >>>>>>> >>>>>>> Bet tai vis tiek. Kokias duomenų bazes turi omenyje? Na, niekaip >>>>>>> negaliu >>>>>>> patikėti, kad čia visiškas opiumas liaudžiai ir kad taip užtikrintai >>>>>>> teigia apie tikrinimą duomenų bazėse, jei tokių bazių tiesiog nėra. >>>>>>> Gal >>>>>>> vis tik yra kažkokie draudikų registrai? Nes formalioji pusė su >>>>>>> utilizavimu ir jo reikalavimais yra; tai gal, sakau, vakaruose (ES >>>>>>> lygiu) jau pasistūmėta ne tik su reglamentavimu, bet jau ir >>>>>>> praktiškai >>>>>>> kuriasi tie registrai, nes yra atitinkami reikalavimai ir >>>>>>> reglamentavimas? >>>>>>> >>>>> >>> >