Tema: Re: Kaip tai veiks?
Autorius: Doxlas
Data: 2014-06-18 10:42:49
Labai aiškiai parašyta - jei remonto kaina lygi ar viršija 75% tos TP rinkos 
vertės. O va tą rinkos vertę nustato atsakingi asmenys. Jei nukentėjusios TP 
savininkas nesutinka, jis gali pateikti savo vertinimus, nesusitarus - 
teismas.
O čia jau klausimas LP - kaip su tuo rinkos vertės nustatymu retesnėms auto 
(pzv LT teritorijoje nėra net 10 egz.), youngtaimeriams, oldtimeriams? Tokie 
auto gali būti ir pilnai atrestauruoti ir rūdžių krūvos.

"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
news:lnret7$tqn$1@trimpas.omnitel.net...
> O kas rašoma tose minimose „Eismo įvykių metu padarytos žalos nustatymo ir 
> draudimo išmokų mokėjimo taisyklėse“? Ten tikrai nėra išlygų, kai TP gali 
> būti ne nurašoma, o remontuojama?
>
> 2014.06.18 10:15, Doxlas rašė:
>> Чукча не читатель, чукча писатель. Pasiskaityk, į kurį LP postą 
>> replyjinu - citata:
>>
>> "Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu
>> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos
>> transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti
>> ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių
>> metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo
>> taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam
>> asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga,
>> informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta
>> Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios
>> transporto priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo
>> įgaliotos institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši
>> transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos
>> viešąjį eismą.
>>
>> _Netenka teisės sugrįžti į LR viešąjį eismą_ dėl remonto "ekonomiško 
>> netikslingumo".
>>
>>
>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
>> news:lnrdoc$t04$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tu gal paskaityk patį pirmą laišką šioje temoje. Dėl neesminių 
>>> apgadinimų niekas, išskyrus LP, jokios ekspertizės nereikalaus.
>>>
>>> 2014.06.18 09:49, Doxlas rašė:
>>>> Todėl skųst, kad pagal šį "įstatymą" automobilio tinkamumas eismui 
>>>> nustatomas ne pagal gautus pažeidimus, o pagal "ekonominį remonto 
>>>> tikslingumą". Aš ne prieš ekspertizę, jei avarijoje buvo pažeisti 
>>>> automobilio laikantysis karkasas, saugos priemonės. O jei avarijoje 
>>>> nudraskyti abu automobilio šonai, bet laikantysis karkasas sveikas, 
>>>> pakabos tvirtinimo geometrija nenukentėjo, pagalvės neiššovė - vien dėl 
>>>> remonto kainos, o ne dėl pažeidimų, automobilis automatiškai 
>>>> išregistruojamas ir automobilio savininkui, prie visų remonto bėdų, dar 
>>>> ir ekspertizę praeidinėt - už savo pinigus ir gaištant savo laiką. Man 
>>>> tai neatrodo teisinga.
>>>>
>>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
>>>> news:lnrbf9$qtb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> O kam skųsti draudiko išvadas? Pasiimsi pinigus, susiremontuosi, 
>>>>> praeisi ekspertizes ir toliau važinėsi. Kokios problemos?
>>>>>
>>>>> 2014.06.18 07:36, Doxlas rašė:
>>>>>> O nukentėjęs trečiasis asmuo turi teisę apskųst draudikų sprendimą 
>>>>>> dėl "ekonomiškai netikslingo remonto"? Nes kas yra "ekonomiškai 
>>>>>> netikslinga" - kai transporto priemonės remonto kaina viršija 
>>>>>> vidutinę analogiškos TP rinkos vertę, ar kažkokiu būdu nustatoma 
>>>>>> konkrečios, nukentėjusios eismo įvykyje TP vertė? Kitas klausimas - 
>>>>>> jei nukentėjusioji eismo įvykyje TP jos valdytojui reiškia kažką 
>>>>>> daugiau, nei susisiekimo priemonė tarp taškų A ir B, ir TP valdytojas 
>>>>>> nori ją susiremontuoti, nors draudikų verdiktas - "ekonomiškai 
>>>>>> netikslinga"?
>>>>>>
>>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message 
>>>>>> news:lnr0tc$m60$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Ne, ash apie shita dali:
>>>>>>>
>>>>>>> Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu 
>>>>>>> padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos 
>>>>>>> transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti 
>>>>>>> ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių 
>>>>>>> metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo 
>>>>>>> taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam 
>>>>>>> asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, 
>>>>>>> informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta Lietuvos 
>>>>>>> Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios transporto 
>>>>>>> priemonės registracija vidaus reikalų ministro arba jo įgaliotos 
>>>>>>> institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši transporto priemonė 
>>>>>>> netenka teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos viešąjį eismą.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Laimis"  wrote in message news:lnqenp$j41$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Linas Petkevičius rašė:
>>>>>>>> Tu dar turbut apie draudima neskaitei. As po darbo turbut jau 
>>>>>>>> varysiu
>>>>>>>> popkorno pirkti, nes su tokiomis formuluotemis ten tokie cirkai 
>>>>>>>> nusimato...
>>>>>>>
>>>>>>> Bet tai vis tiek. Kokias duomenų bazes turi omenyje? Na, niekaip 
>>>>>>> negaliu
>>>>>>> patikėti, kad čia visiškas opiumas liaudžiai ir kad taip užtikrintai
>>>>>>> teigia apie tikrinimą duomenų bazėse, jei tokių bazių tiesiog nėra. 
>>>>>>> Gal
>>>>>>> vis tik yra kažkokie draudikų registrai? Nes formalioji pusė su
>>>>>>> utilizavimu ir jo reikalavimais yra; tai gal, sakau, vakaruose (ES
>>>>>>> lygiu) jau pasistūmėta ne tik su reglamentavimu, bet jau ir 
>>>>>>> praktiškai
>>>>>>> kuriasi tie registrai, nes yra atitinkami reikalavimai ir 
>>>>>>> reglamentavimas?
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>