na tas brighter tai sąvoką tokia ištempta ir bbž ką jie turi omeny :). Nes liumenų tai toms lemputėms būna deklaruota panašiai. O su zenonine lempute vietoj halogeninės gerai būt negali. N E G A L I 7/13/2017 6:06 PM, KEdas rašė: > Caponi rašė: >> Nu kiek gi galima - lemputės turi būti tokios, kokios numatytos >> gamintojo, ši sąlyga šiuo atveju netenkinama. >> > > Šita sąlyga netikrinta, nes niekas dar nežino kas ten per šviesos > šaltinis. Net aš nežinau, nors su tuo kibiru jau metus važinėju. :) > O gal manai, kad gamintojas deklaravo ir šviesos temperatūrą, ne tik > spindulio formą ir srauto stiprumą? Dar kartą kartoju – kalibruotas > liuksometras kainuoja apie 100€, tad Tuvlita tikrai galėtų jį įsigyti, o > ne iš akies spėlioti apie šviesos srauto stiprumą. > > Neabejoju, kad pas kai ką šviesos ir su standartinėmis lemputėmis > šviečia per silpnai. > > Tuo tarpu tokie gamintojai kaip OSRAM net reklamuojasi, kad parduoda > 130% skaistesnes lemputes. Taigi, grįžtame prie klausimo – kodėl TA > nepraeina tvarkingai šviečiantys Zenonai? > > ----- > https://www.osram.com/automotive/products/automotive-lighting/cars/halogen-headlight-lamps/night-breaker-laser/index.jsp > > The most powerful halogen light from OSRAM > > Discover NIGHT BREAKER LASER - the brightest halogen automotive light > from OSRAM! Thanks to an innovative laser ablation technology these > headlight lamps shine up to 130% brighter than standard halogen lamps. > The combination of highly engineered filament and pure xenon gas filling > ensure an extra light output. Thus, the lamps provide an up to 40 meter > longer light beam and up to 20% whiter light compared to standard > halogen lamps. > -----