Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Sail
Data: 2017-07-14 10:52:41
Zinosim. Idomu kam tada isvis rodykle paliko, irvisur nepadare lemputes 
norm/error.

Bet kaip ir sakiau - naujesnese masinose taip. Senesnese viskas matosi, nes 
ten nera elektronikos, ar bent ji ne tokio lygio.

"Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message 
news:ok9t00$tgd$1@trimpas.omnitel.net...
> VAG'uose termometras stovi ant 90 kai variklis būna 70-110 laipsnių 
> ribose. Taip padaryta, kad uzeriai nepistų proto servisui, kodėl 
> temperatūros rodyklė šokinėja aukštyn-žemyn.
> Labai gerai tai matosi lyginant su tepalo temperatūra.
>
> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
> news:ok9spu$t92$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kodel gi parodymai nesikeicia tose ribose?
>>
>> Ten viso labo termorezistorius. Ir nera jokios ten charateristikos plato 
>> tavo nurodytose ribose, ir visi pokyciai kuo puikiausiai matosi.
>>
>> Vienoj masinoj net specialiai istemptas indikatoriaus diapazonas 80 - 
>> 100, kad lengviau sekti butu.
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:ok9sa4$snj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai sakau, parodymai nesikeičia diapazone 72-112C. Į ką žiūrėt? :)
>>>
>>> o su lygio indikatorium problemą sužinai dar prieš pradedant kilt 
>>> temperatūrai
>>>
>>> On 7/14/2017 10:34 AM, Sail wrote:
>>>> Nu tai protingas zmogus juk ziuri ne absoliucia verte, o pokyti nuo 
>>>> normos.
>>>>
>>>> Temperaturos rodykle visada stovi toj pacioj vietoj (arba reaguoja i 
>>>> variklio apkrovas atitinkamai).
>>>>
>>>> Jei pamatai nuokrypi nuo normos, is to ir sprendi apie realia 
>>>> situacija.
>>>>
>>>> Va
>>
>