Zinosim. Idomu kam tada isvis rodykle paliko, irvisur nepadare lemputes norm/error. Bet kaip ir sakiau - naujesnese masinose taip. Senesnese viskas matosi, nes ten nera elektronikos, ar bent ji ne tokio lygio. "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message news:ok9t00$tgd$1@trimpas.omnitel.net... > VAG'uose termometras stovi ant 90 kai variklis būna 70-110 laipsnių > ribose. Taip padaryta, kad uzeriai nepistų proto servisui, kodėl > temperatūros rodyklė šokinėja aukštyn-žemyn. > Labai gerai tai matosi lyginant su tepalo temperatūra. > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:ok9spu$t92$1@trimpas.omnitel.net... >> Kodel gi parodymai nesikeicia tose ribose? >> >> Ten viso labo termorezistorius. Ir nera jokios ten charateristikos plato >> tavo nurodytose ribose, ir visi pokyciai kuo puikiausiai matosi. >> >> Vienoj masinoj net specialiai istemptas indikatoriaus diapazonas 80 - >> 100, kad lengviau sekti butu. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:ok9sa4$snj$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai sakau, parodymai nesikeičia diapazone 72-112C. Į ką žiūrėt? :) >>> >>> o su lygio indikatorium problemą sužinai dar prieš pradedant kilt >>> temperatūrai >>> >>> On 7/14/2017 10:34 AM, Sail wrote: >>>> Nu tai protingas zmogus juk ziuri ne absoliucia verte, o pokyti nuo >>>> normos. >>>> >>>> Temperaturos rodykle visada stovi toj pacioj vietoj (arba reaguoja i >>>> variklio apkrovas atitinkamai). >>>> >>>> Jei pamatai nuokrypi nuo normos, is to ir sprendi apie realia >>>> situacija. >>>> >>>> Va >> >