Nu tai bybio su pirštu lygint nereikia, t.y. jei jau lygint, tai tiesioginius konkurentus - analogiškos klasės ir panašių parametrų daiktus, tik su skirtingos filosofijos varikliais, nu tipo koks 3l atmosferikas ir steroidinis šiuolaikinis 1.6l turbavykas su panašia galia (mano praėjusiam poste paminėti Accordas, Galantas ir Corolla tą sąlygą iš esmės atitiko) - tas 1.6 reaybėj kaip pliusą turės tik kuro sąnaudas, nepriklausomai nuo to, kiek ant popieriaus pasakų prirašyta. Jei automobilis perkamas kaip eilinė buitinė technika ir eksploatacija, konkrečiai šiuo atveju benzinas, sudaro nereikšmingą biudžeto dalį, tai tu manęs nu niekaip neįkalbėsi to naujoviško birzgalo pirkt. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ok9lo3$m02$1@trimpas.omnitel.net... > tai, kad tu lygini mažą atmosferiką su dar mažesniu atmosferiku :). > Palygink tą Hondą su 1.6 turbavyku, ypač virš 100.... > > 7/13/2017 11:21 PM, Caponi rašė: >> Nu kuo bauda? Patikimumas problemų nekelia, sėdynėj jaučiuosi patogiai, >> kame bėdos? >> Taip, kažkokių teigiamų emocijų man abi dabar turimos mašinos nekelia, >> parketnikų aš visai nesuprantu (bet žmonai tokios labai norėjosi), Toyota >> iš esmės tokiais ne visai standartiniais keliais papuolė, kadangi aš ją >> jau kuris laikas "pažinojau", tai neradau pagrindo pistis su visais >> pardavimais-pirkimais (nors minčių buvo, bet nelabai įkyrių, >> nusprendžiau, kad neverta gaišt laiko) - matyt senstu ir esminis >> kriterijus tampa beproblematiškumas. Tuo atveju Toyota zjbs, kol kas per >> >4 metus visi remontai - stabdžių kaladėlės ir diskai, bei lemputės. >> Kadaise turėjau ir kiek padoresnių viedriukų, ir audioaparatūras >> susikišęs buvau tokias ne visai prastas ir nelabai pigias :-), t.y. >> prioritetai kitokie buvo. Principe beveik laukiu kada ta vidurinio >> amžiaus krizė ateis ir užsinorėsis ten kokių Porsche :-) >> >> Nu o kas link steroidinių šiuolaikinių mažalitražkių, tai eina jos nx. Ta >> prasme tokie "superspuogai" savotiškai linksmi, bet jei šnekėt apie >> kasdienines mašinas, tai aš ne specas ir gal argumentuotai nepaaiškinsiu, >> bet nu net prie panašių deklaruojamų skaičiukų mažesnės kubatūros >> varikliai važiuoja xujoviau. Labai gerai pamenu, kai parsivaryt Toyotos >> važiavau su '95 Accordu 2.0 varikliu su ~110 arklių, o atgal jau važiavau >> su mažesne ir lengvesne Toyota 1.6 su tais pačiais ~110 (įsibėgėjimas iki >> 100 pas Toyota teoriškai net geresnis) - nu ji realiai bukiau reagavo į >> gazą, ypač prie >100km/h, dinamikos pas ją pusiau pensininko režimu >> pakanka tik mieste, o tiek su minėtu Accrodu, tiek su kadaise turėtu '89 >> 2.0 Galantu pakankamai komfortiškai jausdavausi ir trasoj, bet kadangi >> paskutinius kelis metus už Vilniaus snąpą retokai iškišdavau, tai >> problemos iš to nedarau. >> >> Žodžiu, nepaisant to, ką dabar valdau, patirties šiek tiek kaip >> vairuotojas turiu ir savo praktika pagrįstą nuomonę irgi. Kol kas neteko >> "čiupinėt" įrodymo, kad <2 litrų variklis yra tinkamas >> kompaktinei-vidutinės klasės mašinai. Beje, pagal mano paniatkes, >> variklis turi būt atmosferinis, o gamintojus išpažįstu tik japonų :-) >> >> Ir dar - ant Hondinių variklių nevaryk, tas eilinis 2.0 tokioj karvėj >> kaip CRV mane netgi kiek nustebino, galvojau, kad bus prasčiau su >> dinamika, bandžiau ieškot 2.4, ale tokie europiniai yra egzotika, ant >> amerikono nestovėjo, tai po pusantro mėnesio vilties ir paieškų spjoviau >> ir nuvažiavęs nusipirkau pirmą išsirinktą pagal nuotraukas 2.0 :-) >> Techniškai problemų nėra, žmona davolna - mano darbas padarytas, reiks >> tik skystimą, kaip paaiškėjo, kas porą savaičių pradėt tikrint :-) >> >> >