Nežinau ką į ką keiti, bet apie ten jokius 2x kuro sumažėjimus galima net nesvajot. Fizika labai paprasta, jos neapipisi, ir dėl to ekonomija labai mažai pagerėjo realiai (ne ant knygutės). Tos pačios masės/galios auto vis dar vartoja tiek pat kuro kiek ir prieš 15 metų, skirtumas ten bus kokie keliolika % ir tai iš jėgos. Prisiskaito sintetinių skaičiukų brošiūrose ir svaigsta paskui. 2017.07.14 22:44, Tomas rašė: > Mano atveju aritmetika paprasta. Šiuo metu kurui per mėnesį išleidžiu > 350€. Pakeitęs auto į šiuolaikinį ekonomišką dyzelį tikiuosi išlaidas > kurui sumažinti pusiau. Taigi kurui 175€, o už likusius 175€ praktiškai > išeina mandavoškės lizingas. Na dar kasko draudimui reiktų 30€/mėn. > dadėt. Bet kokiu atveju kalba eina apie tos pačios eilės sumas per mėnesį. > > Caponi požiūris kitoks, nes nevažiuoja jis didelių atstumų, o kuro > sąnaudos px, kaip ir Audriui K. > > "Lawrence Jamieson" wrote in message > news:okaha4$gst$1@trimpas.omnitel.net... > > 2017-07-14 15:51, Caponi rašė: >> Kaip pasakysi. >> Nors jei jau pacitavai frazę kad 10 metų mašinos išlaikymas yra ne >> brangesnis nei naujos, tai nelabai suprantu pagrindo lunatizmu kaltint, >> jei neparodysi, kokios naujos mašinos aptarnavimai per >4 metus kainuoja >> <400Eur bendroj sumoj (čia su tepalais), tai ir tu lunatikas. >> > > 1) Išlaikymas ir aptarnavimas yra du skirtingi dalykai. Išlaikymas = > aptarnavimas + draudimas + remontas. Naujai mašinai remontas = 0, nes > tam yra garantija. Senai masinai, deja, garantijos nėra. > > 2) Tai, kad tau nerealiai pasisekė su viena mašina ir tau jos 4 metus > visai nereikėjo remontuoti, visiškai nereiškia, kad kažkam kitam ar net > tau pačiam lygiai taip pat pasiseks su kita mašina. Kitą nenaują > nusipirkęs per tuos 4 metus gali ne 400, o 4000 į ją sukišti.