nu tai vietoj trilitrės kiaulės automato paimi 1.5 kibirą su mechaniką, tai dar daugiau sutaupysi nei 2x 7/17/2017 9:25 AM, spakainas rašė: > Nežinau ką į ką keiti, bet apie ten jokius 2x kuro sumažėjimus galima > net nesvajot. Fizika labai paprasta, jos neapipisi, ir dėl to ekonomija > labai mažai pagerėjo realiai (ne ant knygutės). Tos pačios masės/galios > auto vis dar vartoja tiek pat kuro kiek ir prieš 15 metų, skirtumas ten > bus kokie keliolika % ir tai iš jėgos. Prisiskaito sintetinių skaičiukų > brošiūrose ir svaigsta paskui. > > 2017.07.14 22:44, Tomas rašė: >> Mano atveju aritmetika paprasta. Šiuo metu kurui per mėnesį išleidžiu >> 350€. Pakeitęs auto į šiuolaikinį ekonomišką dyzelį tikiuosi išlaidas >> kurui sumažinti pusiau. Taigi kurui 175€, o už likusius 175€ >> praktiškai išeina mandavoškės lizingas. Na dar kasko draudimui reiktų >> 30€/mėn. dadėt. Bet kokiu atveju kalba eina apie tos pačios eilės >> sumas per mėnesį. >> >> Caponi požiūris kitoks, nes nevažiuoja jis didelių atstumų, o kuro >> sąnaudos px, kaip ir Audriui K. >> >> "Lawrence Jamieson" wrote in message >> news:okaha4$gst$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2017-07-14 15:51, Caponi rašė: >>> Kaip pasakysi. >>> Nors jei jau pacitavai frazę kad 10 metų mašinos išlaikymas yra ne >>> brangesnis nei naujos, tai nelabai suprantu pagrindo lunatizmu kaltint, >>> jei neparodysi, kokios naujos mašinos aptarnavimai per >4 metus kainuoja >>> <400Eur bendroj sumoj (čia su tepalais), tai ir tu lunatikas. >>> >> >> 1) Išlaikymas ir aptarnavimas yra du skirtingi dalykai. Išlaikymas = >> aptarnavimas + draudimas + remontas. Naujai mašinai remontas = 0, nes >> tam yra garantija. Senai masinai, deja, garantijos nėra. >> >> 2) Tai, kad tau nerealiai pasisekė su viena mašina ir tau jos 4 metus >> visai nereikėjo remontuoti, visiškai nereiškia, kad kažkam kitam ar net >> tau pačiam lygiai taip pat pasiseks su kita mašina. Kitą nenaują >> nusipirkęs per tuos 4 metus gali ne 400, o 4000 į ją sukišti.