na matai, labiau tipinis atvejis tai nauja corolla vs sena bmw. tada matematika kitaip deliojasi 7/14/2017 10:52 AM, Caponi rašė: > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ok9p8f$pas$1@trimpas.omnitel.net... >> galima pagalvot palaikymas jos tvarkinga nieko nekainuoja :). Plius >> visokie siurpizai už brangiai, kurių kuo naujesnis trabis tuo daugiau. >> O šita prasme ir 10m senumo mašinos vis naujėja ir naujėja :) > > > Kainuoja visos, su kai kuriom, nepriklausomai naujom ar naudotom, > kartais nepasiseka. > Dėl siurprizų kiekio sutinku, tik jie dažniausiai lenda naujai mašinai, > nusipirkus tvarkingai prižiūrėtą ten kokių 5 metų senumo aparatą, bent > jau iki šiol šansų apturėt siurprizą yra turbūt mažiausia (žinoma, > reikia pasidomėt kas perkama, ir nepirkt probleminių daiktų, pvz., kaip > pats minėjai Xtrail). > Tendencijos su visų sistemų sudėtingėjimu yra, ir tai viena iš > priežasčių, kodėl man instinktyviai nesinori žiūrėt į visiškai naujas ir > nežinomas mašinas. > > >> O šiaip jei rimtai, tai eilinio kibiro aptarnavimas turbūt bus >> 100-150€ kas 20-30kkm. Ir greičiausiai jokių kitų didelių išlaidų >> penkis metus nebus. > > O dėl išlaidų, tai aš tau konkrečiai pavyzdį jau sakiau - turima kiek > daugiau nei 4 metus Corolla apart tepalų ir filtrų pareikalavo tik > stabdžių diskų ir kaladėlių keitimo (ir tai čia su mano požiūriu, kai > kurie taupytojai tas procedūras dar porai metų tikriausiai atidėję būtų > :-)). Naujo aparato atveju iki stabdžių reikalas tikriausiai būtų > nepriėjęs, bet net jei ir daugiau koks vaikiškas vienas kitas gliukas > nebūtų išlindęs, tai kasmetiniai eiliniai aptarnavimai atstovybėj > bendroj sumoj būtų kainavę kiek daugiau - skaičiuojantiem kiekvieną > centą tai tikrai ne pliusas (jau nešnekant apie mašinos įsigijimo kainą). > >