Nu '89 aparatą pardaviau, kai jam buvo ~18 metų, pusmetį iki pardavimo prasidėjo gliukai. '99 V6 pardaviau gal 12 metų nes tiesiog tuo metu jo nereikėjo, realiai apart pradėjusių lyst rūdžių nei su varikliu, nei su važiuokle bėdų nebuvo. Tik ką prastūmiau '01 Space Star'ą, fokusų iki šiol dar nebuvo pradėjęs rodyt. Kolega turėjo '95 Galantą, pardavė prieš 5-6 metus, kiek pamenu, aprūdijęs tik gerokai buvo. Žodžiu, mano statistikoj su Mitsais viskas OK. O Aleksandras dabar berods su Pajero važinėja, žmonai, sakė, neseniai CRV, lyg ir '06 nupirko -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message news:ok9pms$pr1$1@trimpas.omnitel.net... > 2017-07-14 09:47, Caponi rašė: >> Tikrai taip. Iš praktikos, kaip minėjau, japonai patikimai tarnauja iki >> 15-16 metų, o paskui pradeda griūt visokia smulki chuinia, kuri ir >> užpisa, ir babkes siurbia nuolatine srovele, todėl aš dažniausiai mašiną >> keičiu kai ji panašaus amžiaus sulaukia, perku kažką 6-7 metų senumo ir >> vėl 10 metų važinėju be rūpesčių. > > Va tik mitsams kažkaip 10 metų ta kritinė riba, na bent jau galantams :-( > > Tas meistras Aleksandras iki šiol su Sigmom važinėja? > > S. >