> > Šiaip aš lyginau 2.0 Accordo ir 1.6 Toyotos atmosferikus su panašia > galia ir panašios masės automobiliuose ir sakiau, kad man akivaizdžiai > maloniau traukė 2.0, nors galios/masės santykis pas tą mašiną kiek > prastesnis, o gamybos metai skyrėsi net 12. > Dabartinės gi tendencijos kompaktų rinkoj - jau iki kiek ten - 1 litro > susitraukę visokie tricilindriai šūdai turbinom apkabinėti? Pisau ir > spardžiau tokį progresą. tai o tu pabandyk tą tricilindrį turbavyką realiai, tada šnekėk. Nes dabar nepyk, nesąmonę lygini ir juo labiau išvadas ne į temą darai :) > >> Apie vairo stiprintuvus tai išvis lempa, jie veikia taip kaip padarė >> kad jie veiktų, tiek vieni tiek kiti :) > > > OK, tai tik mano nuomonė. Ir taip, patirtis palyginus nedidelė su > įvairiais modeliais. Bet bendras įspūdis - elektriniai stiprintuvai yra > sintetika. Vieni geriau sureguliuoti, kiti prasčiau, bet sintetika. Ir > man tai nepatinka. oldskūlinių japonų kur vienu pirštu vairas sukasi IMHO daug labiau sintetika nei normalus elektrinis. Kažkaip toks jausmas, labai stereotipais gyveni kai kuriais klausimais :)