"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:oka32j$3su$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> Šiaip aš lyginau 2.0 Accordo ir 1.6 Toyotos atmosferikus su panašia galia >> ir panašios masės automobiliuose ir sakiau, kad man akivaizdžiai maloniau >> traukė 2.0, nors galios/masės santykis pas tą mašiną kiek prastesnis, o >> gamybos metai skyrėsi net 12. >> Dabartinės gi tendencijos kompaktų rinkoj - jau iki kiek ten - 1 litro >> susitraukę visokie tricilindriai šūdai turbinom apkabinėti? Pisau ir >> spardžiau tokį progresą. > > tai o tu pabandyk tą tricilindrį turbavyką realiai, tada šnekėk. Nes dabar > nepyk, nesąmonę lygini ir juo labiau išvadas ne į temą darai :) Gal kada ir teks. Bet dabartiniu momentu sėst į invalidkes neturiu nei noro, nei poreikio. >>> Apie vairo stiprintuvus tai išvis lempa, jie veikia taip kaip padarė kad >>> jie veiktų, tiek vieni tiek kiti :) >> >> >> OK, tai tik mano nuomonė. Ir taip, patirtis palyginus nedidelė su >> įvairiais modeliais. Bet bendras įspūdis - elektriniai stiprintuvai yra >> sintetika. Vieni geriau sureguliuoti, kiti prasčiau, bet sintetika. Ir >> man tai nepatinka. > > oldskūlinių japonų kur vienu pirštu vairas sukasi IMHO daug labiau > sintetika nei normalus elektrinis. Kažkaip toks jausmas, labai > stereotipais gyveni kai kuriais klausimais :) Mano turėtose ar vairuotose mašinose su hidrauliniais vairo stiprintuvais mane pilnai viskas tenkino ir su vienu pirštu vairo sukinėt niekada nekildavo net mintis. Esmė tame, kad tiesiog geriau jaučiasi, kas darosi po ratais. Va kur tikrai iš senų mašinų vairas "legvesnis" už plunksnelę buvo, tai ZAZ'e važiuojant :-) Taip kad aš gyvenu grynai su savo patirtim ir nebandau tau įrodyt, kad tu negali turėt savo nuomonės, nors drąsiai galėčiau bandyt "apkaltint", kad gyveni vadovaudamasis tipiniu lietuvišku stereotipu "vokiška kokybė". -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC