kai ner alektronikos, tai kai dingsta coolantas tai ir temp rodykle sekmingai zemyn nuvaziuoja. "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:ok9t89$trt$1@trimpas.omnitel.net... > Zinosim. Idomu kam tada isvis rodykle paliko, irvisur nepadare lemputes > norm/error. > > Bet kaip ir sakiau - naujesnese masinose taip. Senesnese viskas matosi, > nes ten nera elektronikos, ar bent ji ne tokio lygio. > > "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message > news:ok9t00$tgd$1@trimpas.omnitel.net... >> VAG'uose termometras stovi ant 90 kai variklis būna 70-110 laipsnių >> ribose. Taip padaryta, kad uzeriai nepistų proto servisui, kodėl >> temperatūros rodyklė šokinėja aukštyn-žemyn. >> Labai gerai tai matosi lyginant su tepalo temperatūra. >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:ok9spu$t92$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kodel gi parodymai nesikeicia tose ribose? >>> >>> Ten viso labo termorezistorius. Ir nera jokios ten charateristikos plato >>> tavo nurodytose ribose, ir visi pokyciai kuo puikiausiai matosi. >>> >>> Vienoj masinoj net specialiai istemptas indikatoriaus diapazonas 80 - >>> 100, kad lengviau sekti butu. >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:ok9sa4$snj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai sakau, parodymai nesikeičia diapazone 72-112C. Į ką žiūrėt? :) >>>> >>>> o su lygio indikatorium problemą sužinai dar prieš pradedant kilt >>>> temperatūrai >>>> >>>> On 7/14/2017 10:34 AM, Sail wrote: >>>>> Nu tai protingas zmogus juk ziuri ne absoliucia verte, o pokyti nuo >>>>> normos. >>>>> >>>>> Temperaturos rodykle visada stovi toj pacioj vietoj (arba reaguoja i >>>>> variklio apkrovas atitinkamai). >>>>> >>>>> Jei pamatai nuokrypi nuo normos, is to ir sprendi apie realia >>>>> situacija. >>>>> >>>>> Va >>> >> >