Nu jei lygint kaip jos važiuoja, tai taip, visiškai skirtingos mašinų klasės. Jei žiūrėt grynai kaip greitėja, tai nors galutiniai skaičiukai labai panašūs, subjektyvūs pojūčiai Hondoj geresni. O kas link aktualijų, tai būtent tai aš ir lyginu - tuo požiūriu kaip mašinos važiuoja, man žymiai labiau patinka 10 metų senumo vis dar puikiai naudotini vidutinių-didesnių kubatūrų atmosferikai nei nauji steroidiniai turbavykai. Ir va man dar labiau patinka kaip veikia hidrauliniai vairo stiprintuvai negu naujobiniai elektriniai. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ok9oio$om6$1@trimpas.omnitel.net... > na tai taip klijuojant sąlygas galima visada gaut norimą palyginimo > rezultatą :). > O lygint IMHO reikia aktualijas, o ne tai ką gali nusipirkt su vaikystės > svajonėmis. > > klausai, bet tai pagal tave dvilitrė honda ir viensšeši korola yra > skirtingos filosofijos? > > 7/14/2017 9:26 AM, Caponi rašė: >> Nu tai bybio su pirštu lygint nereikia, t.y. jei jau lygint, tai >> tiesioginius konkurentus - analogiškos klasės ir panašių parametrų >> daiktus, tik su skirtingos filosofijos varikliais, nu tipo koks 3l >> atmosferikas ir steroidinis šiuolaikinis 1.6l turbavykas su panašia galia >> (mano praėjusiam poste paminėti Accordas, Galantas ir Corolla tą sąlygą >> iš esmės atitiko) - tas 1.6 reaybėj kaip pliusą turės tik kuro sąnaudas, >> nepriklausomai nuo to, kiek ant popieriaus pasakų prirašyta. Jei >> automobilis perkamas kaip eilinė buitinė technika ir eksploatacija, >> konkrečiai šiuo atveju benzinas, sudaro nereikšmingą biudžeto dalį, tai >> tu manęs nu niekaip neįkalbėsi to naujoviško birzgalo pirkt. >> >> >