1) Kartoju kokį 4 kartą, skaityk lėtai - per >4 metus mano asmeniškai ekploatuojamai Corollai visi aptarnavimai susidėjo iš tepalų ir filtrų keitimo (tai kainuoja ir naujai mašinai, tik atstovybėj kokius kaip minimum 2x brangiau) bei stabdžių diskų bei kaladėlių keitimo (garantiniu laikotarpiu tai irgi iš kliento kišenės apmokami darbai, atstovybės atveju kainuoja 2x-3x brangiau). Galinius stabdžius tvarkiau tik nusipirkęs ir tam jau buvo reikalas, priekinius diskus šiais metais dar net nebūtina keist buvo, ko gero jie būtų dar vieną kaladėlių komplektą atlaikę, bet aš nemačiau prasmės smulkintis. Draudimas (civilinis) iš esmės nuo mašinos naujumo nepriklauso, ten nebent kubatūra gali sugrot, tipo 1.0l bus pigiau nei 1.6 bet px. Kasko irgi senai bus pigesnis, nors aš to net nematau prasmės daryt, niekada nesidraudžiau ir jei įvertint visą istoriją sutaupiau krūvą babkių. Jei sudaužyčiau vdrebezgi - dapyzdy, vienas kitas kEur labai nieko nepakeis, nusipirksiu kitą. Jei mašinų nedaužyt kas 2-3 metus iki nulio, tai kasko naudotai mašinai tiesiog neapsimoka. Tavo naujutelei mašinai garantija po kokių 3 metų baigs galiot, iki tol dalis remontų bus irgi tavo sąskaita, bo keičiamos bus tipo eksploatacinės days. Kaitaliot mašinas sulig garantijos pabaiga, manau, akivaizdu, kad ne variantas, jei šnekėt apie kažkokias babkių ekonomijas. 2) Net jei atsitiks taip, kad su naudota mašina papulsi ant rimtesnio gedimo (man taip buvo su Galantu, reikėjo dėžę perrinkt ir tai ko gero per >20 metų buvo vienintelis brangesnis gedimas), tai vistiek kainuos žymiai žymiai pigiau nei nauja mašina su kelių metų garantija. Šiaip visas mano turėtas autoparkas visada buvo aptarnaujamas pagal tą pačią schemą - nusiperku ką noriu, padarau atitinkamą babkių injekciją iki techninio stovio "viskas zjbs", nusiperku naujus ratus (dažniausiai) ir toliau kasmet važiuoju aptarnavimui. Paprastai apart tepalų keičiamas dar būdavo koks šarnyras, traukė, stabdžių kaladėlės (kartais ir diskai), kas galutiniam rezultate kainuodavo ne ką brangiau nei vien tik tepalai pas dilerį. O kaip jau išsiaiškinom, net ir garantiniu metu naujai mašinai reikia mokėt ne tik už tepalus. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC "Lawrence Jamieson" <lj@dirty.rotten.com> wrote in message news:okaha4$gst$1@trimpas.omnitel.net... > 2017-07-14 15:51, Caponi rašė: >> Kaip pasakysi. >> Nors jei jau pacitavai frazę kad 10 metų mašinos išlaikymas yra ne >> brangesnis nei naujos, tai nelabai suprantu pagrindo lunatizmu kaltint, >> jei neparodysi, kokios naujos mašinos aptarnavimai per >4 metus kainuoja >> <400Eur bendroj sumoj (čia su tepalais), tai ir tu lunatikas. >> > > 1) Išlaikymas ir aptarnavimas yra du skirtingi dalykai. Išlaikymas = > aptarnavimas + draudimas + remontas. Naujai mašinai remontas = 0, nes > tam yra garantija. Senai masinai, deja, garantijos nėra. > > 2) Tai, kad tau nerealiai pasisekė su viena mašina ir tau jos 4 metus > visai nereikėjo remontuoti, visiškai nereiškia, kad kažkam kitam ar net > tau pačiam lygiai taip pat pasiseks su kita mašina. Kitą nenaują > nusipirkęs per tuos 4 metus gali ne 400, o 4000 į ją sukišti. >