Dar yra skirtumas, ar planuojama metinė rida 10000-12000km, ar 30000-50000km. Antru atveju tų ledinių 10 m. senumo mašinų resursas labai greitai baigiasi. "Caponi" <caponi@caponi.lt> parašė naujienų pranešime:ok9t70$tpo$1@trimpas.omnitel.net... > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ok9p8f$pas$1@trimpas.omnitel.net... >> galima pagalvot palaikymas jos tvarkinga nieko nekainuoja :). Plius >> visokie siurpizai už brangiai, kurių kuo naujesnis trabis tuo daugiau. O >> šita prasme ir 10m senumo mašinos vis naujėja ir naujėja :) > > > Kainuoja visos, su kai kuriom, nepriklausomai naujom ar naudotom, kartais > nepasiseka. > Dėl siurprizų kiekio sutinku, tik jie dažniausiai lenda naujai mašinai, > nusipirkus tvarkingai prižiūrėtą ten kokių 5 metų senumo aparatą, bent jau > iki šiol šansų apturėt siurprizą yra turbūt mažiausia (žinoma, reikia > pasidomėt kas perkama, ir nepirkt probleminių daiktų, pvz., kaip pats > minėjai Xtrail). > Tendencijos su visų sistemų sudėtingėjimu yra, ir tai viena iš priežasčių, > kodėl man instinktyviai nesinori žiūrėt į visiškai naujas ir nežinomas > mašinas. > > >> O šiaip jei rimtai, tai eilinio kibiro aptarnavimas turbūt bus 100-150€ >> kas 20-30kkm. Ir greičiausiai jokių kitų didelių išlaidų penkis metus >> nebus. > > O dėl išlaidų, tai aš tau konkrečiai pavyzdį jau sakiau - turima kiek > daugiau nei 4 metus Corolla apart tepalų ir filtrų pareikalavo tik > stabdžių diskų ir kaladėlių keitimo (ir tai čia su mano požiūriu, kai > kurie taupytojai tas procedūras dar porai metų tikriausiai atidėję būtų > :-)). Naujo aparato atveju iki stabdžių reikalas tikriausiai būtų > nepriėjęs, bet net jei ir daugiau koks vaikiškas vienas kitas gliukas > nebūtų išlindęs, tai kasmetiniai eiliniai aptarnavimai atstovybėj bendroj > sumoj būtų kainavę kiek daugiau - skaičiuojantiem kiekvieną centą tai > tikrai ne pliusas (jau nešnekant apie mašinos įsigijimo kainą). > > > -- > Caponi > Toyota Corolla '07 1.6i > Honda CRV '08 2.0 i-VTEC