nipyzdi, 10m senumo mašina bet kuriuo atveju yra bauda, negali ji būt nei labai patikima nei labai džiuginanti, na čia kalbant apie kasdieninius kibirus. Ir jei gali sau leist naują kibirą, nelabai suprantu kam save baust. O dvilitrio Hondos antmosferiko ir viesšeši tojojos kontekste kalbėt apie turbinas ir kubatūras....nu pats supranti :D. nžn kaip jūs, man tokios tendencijos neatrodo blogai http://www.autoweek.nl/auto/92182/peugeot-308-gti-16-e-thp-270 7/13/2017 9:56 PM, Caponi rašė: > Nu jau nehiperbolizuok. > As bent per 10 metu analogiskos klases automobiliuose neiziuriu tiek > kazkokio progreso komforto srity, kad tai skatintu daryt kazkoki judesi > ta tema, t.y. parduot, rinktis, pirkt nauja masina. Taip, as irgi > pazistu tokiu zmoniu, kuriem kuo daugiau masinoj navarotu, tuo geriau, o > vat man, pvz., is navarotu idomu tik klimato kontrole (nu ten > elektriniai langu pakelejai ar elektriniai veidrodeliai yra savaime > suprantamas dalykas japoniskose masinose nuo senu laiku :-)). Visokie > ten saugumo niuansai nerupi (tema neidomi ir apie tai tiesiog > nesusimastau, nors objektyviai tai gal ir realus argumentas > atsinaujint). Pagrindinis reikalavimas automobiliui - jis neturi > generuot netiketu nemaloniu siurprizu, kol rezimas - kasmetinis > apsilankymas pas meistra, man viskas zjbs. Patogumas vairuoti? Nu bbz, > paskutiniu metu tendecijos man visai nepatinka (vienas is aspektu - > neseniai cia aptarinetas kubaturos ir cilindru skaiciaus mazejimas), gal > ir ne tragedija, bet tikrai neskatina atsinaujint (ant ekologijos ir > kuro sanaudu bbd, galiu sau leist to neskaiciuot). > Galiausiai vairavimas - gal net ne tiek kad megstu vairuot, kiek negaliu > pakest nieko neveikt. Jei per miesta pasivazinet su draugu uz vairo > imanoma, tai va neseniai teko po Lietuva su vairuotoju darbiniais > reikalais pasimakaluot, tai galvojau pasiusiu, man reikia arba baranka > sukiot, arba gert galiorkoj :-) > >