tai, kad tu lygini mažą atmosferiką su dar mažesniu atmosferiku :). Palygink tą Hondą su 1.6 turbavyku, ypač virš 100.... 7/13/2017 11:21 PM, Caponi rašė: > Nu kuo bauda? Patikimumas problemų nekelia, sėdynėj jaučiuosi patogiai, > kame bėdos? > Taip, kažkokių teigiamų emocijų man abi dabar turimos mašinos nekelia, > parketnikų aš visai nesuprantu (bet žmonai tokios labai norėjosi), > Toyota iš esmės tokiais ne visai standartiniais keliais papuolė, kadangi > aš ją jau kuris laikas "pažinojau", tai neradau pagrindo pistis su > visais pardavimais-pirkimais (nors minčių buvo, bet nelabai įkyrių, > nusprendžiau, kad neverta gaišt laiko) - matyt senstu ir esminis > kriterijus tampa beproblematiškumas. Tuo atveju Toyota zjbs, kol kas per > >4 metus visi remontai - stabdžių kaladėlės ir diskai, bei lemputės. > Kadaise turėjau ir kiek padoresnių viedriukų, ir audioaparatūras > susikišęs buvau tokias ne visai prastas ir nelabai pigias :-), t.y. > prioritetai kitokie buvo. Principe beveik laukiu kada ta vidurinio > amžiaus krizė ateis ir užsinorėsis ten kokių Porsche :-) > > Nu o kas link steroidinių šiuolaikinių mažalitražkių, tai eina jos nx. > Ta prasme tokie "superspuogai" savotiškai linksmi, bet jei šnekėt apie > kasdienines mašinas, tai aš ne specas ir gal argumentuotai > nepaaiškinsiu, bet nu net prie panašių deklaruojamų skaičiukų mažesnės > kubatūros varikliai važiuoja xujoviau. Labai gerai pamenu, kai > parsivaryt Toyotos važiavau su '95 Accordu 2.0 varikliu su ~110 arklių, > o atgal jau važiavau su mažesne ir lengvesne Toyota 1.6 su tais pačiais > ~110 (įsibėgėjimas iki 100 pas Toyota teoriškai net geresnis) - nu ji > realiai bukiau reagavo į gazą, ypač prie >100km/h, dinamikos pas ją > pusiau pensininko režimu pakanka tik mieste, o tiek su minėtu Accrodu, > tiek su kadaise turėtu '89 2.0 Galantu pakankamai komfortiškai > jausdavausi ir trasoj, bet kadangi paskutinius kelis metus už Vilniaus > snąpą retokai iškišdavau, tai problemos iš to nedarau. > > Žodžiu, nepaisant to, ką dabar valdau, patirties šiek tiek kaip > vairuotojas turiu ir savo praktika pagrįstą nuomonę irgi. Kol kas neteko > "čiupinėt" įrodymo, kad <2 litrų variklis yra tinkamas > kompaktinei-vidutinės klasės mašinai. Beje, pagal mano paniatkes, > variklis turi būt atmosferinis, o gamintojus išpažįstu tik japonų :-) > > Ir dar - ant Hondinių variklių nevaryk, tas eilinis 2.0 tokioj karvėj > kaip CRV mane netgi kiek nustebino, galvojau, kad bus prasčiau su > dinamika, bandžiau ieškot 2.4, ale tokie europiniai yra egzotika, ant > amerikono nestovėjo, tai po pusantro mėnesio vilties ir paieškų spjoviau > ir nuvažiavęs nusipirkau pirmą išsirinktą pagal nuotraukas 2.0 :-) > Techniškai problemų nėra, žmona davolna - mano darbas padarytas, reiks > tik skystimą, kaip paaiškėjo, kas porą savaičių pradėt tikrint :-) > >