tu primesk, kad kažkam vairavimas tai ne malonumas ir net ne darbas, o bausmė. Bet reikia. tai kodėl nepasilengvint sau to? 7/14/2017 10:06 AM, Sail rašė: > Ne taip formuluoji - nx tokius vairuotojus, kurie be pypsiuku masinos > eksploatuot nesugeba. > > Va mano oldtaimery yra slegio daviklis ir temperaturos. Ir to pilnai > uztenka masinos eksploatacijai. > > Ir blia viskas, absoliuciai jokios fucking elektronikos (nors pizdziu - > pakeitus varikli atsirado automatinis zvakiu pakaitinimas uzvedant). > > Ir ka - vaziuoji ir vargo nematai, jei pakanka smegenu pakontroliuot > tepalo lygi, ir nepramiegot jei variklis kaista. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ok9oue$p24$1@trimpas.omnitel.net... >> bet tai nx realiai tokias mašinas, kur antifrizo lygio indikatoriaus >> nėra. Čia kaip ošvienės C4, viskas ten px, važiuok kol užges :D. >> antifrizas px, langų skystis px, lempos px, tepalas px nžn stabdžių >> skysčio daviklis tik ar yra :D. Nors, pigus kibiras, nereikia daug norėt >> >> 7/14/2017 9:25 AM, Caponi rašė: >>> 1. Tam nėra numatyta jokių kontrolės būdų nei po kapotu, nei >>> prietaisų skydely. >>> 2. Na skorost ne vlijajet :-) >>> 3. Sumažėjęs freono kiekis jaučiasi ir pagal kondiškės efektyvumą, >>> skirtingai nuo, tarkim, kokio aušinimo skysčio, kur staiga gali >>> pamatyt kylančią temperatūros rodyklę vidury kelio. >>> >> >