Nu ir šiaip - naxuja ten kažkokias rodykles nuolat sekt - į kelią žiūrėt reikia! Jei kas blogai - usžidegs lemputė ir papypsės, tada ir pradėsi žiūrėt kas ir kaip. 2017.07.14 10:08, Dainiushas rašė: > tu primesk, kad kažkam vairavimas tai ne malonumas ir net ne darbas, o > bausmė. Bet reikia. tai kodėl nepasilengvint sau to? > > 7/14/2017 10:06 AM, Sail rašė: >> Ne taip formuluoji - nx tokius vairuotojus, kurie be pypsiuku masinos >> eksploatuot nesugeba. >> >> Va mano oldtaimery yra slegio daviklis ir temperaturos. Ir to pilnai >> uztenka masinos eksploatacijai. >> >> Ir blia viskas, absoliuciai jokios fucking elektronikos (nors pizdziu >> - pakeitus varikli atsirado automatinis zvakiu pakaitinimas uzvedant). >> >> Ir ka - vaziuoji ir vargo nematai, jei pakanka smegenu pakontroliuot >> tepalo lygi, ir nepramiegot jei variklis kaista. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:ok9oue$p24$1@trimpas.omnitel.net... >>> bet tai nx realiai tokias mašinas, kur antifrizo lygio indikatoriaus >>> nėra. Čia kaip ošvienės C4, viskas ten px, važiuok kol užges :D. >>> antifrizas px, langų skystis px, lempos px, tepalas px nžn stabdžių >>> skysčio daviklis tik ar yra :D. Nors, pigus kibiras, nereikia daug norėt >>> >>> 7/14/2017 9:25 AM, Caponi rašė: >>>> 1. Tam nėra numatyta jokių kontrolės būdų nei po kapotu, nei >>>> prietaisų skydely. >>>> 2. Na skorost ne vlijajet :-) >>>> 3. Sumažėjęs freono kiekis jaučiasi ir pagal kondiškės efektyvumą, >>>> skirtingai nuo, tarkim, kokio aušinimo skysčio, kur staiga gali >>>> pamatyt kylančią temperatūros rodyklę vidury kelio. >>>> >>> >> >