Tema: Re: Ksenoninės lempos neksenoniniame modelyje
Autorius: Zhiniukas
Data: 2017-07-14 10:48:16
VAG'uose termometras stovi ant 90 kai variklis būna 70-110 laipsnių ribose. 
Taip padaryta, kad uzeriai nepistų proto servisui, kodėl temperatūros 
rodyklė šokinėja aukštyn-žemyn.
Labai gerai tai matosi lyginant su tepalo temperatūra.

"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
news:ok9spu$t92$1@trimpas.omnitel.net...
> Kodel gi parodymai nesikeicia tose ribose?
>
> Ten viso labo termorezistorius. Ir nera jokios ten charateristikos plato 
> tavo nurodytose ribose, ir visi pokyciai kuo puikiausiai matosi.
>
> Vienoj masinoj net specialiai istemptas indikatoriaus diapazonas 80 - 100, 
> kad lengviau sekti butu.
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:ok9sa4$snj$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai sakau, parodymai nesikeičia diapazone 72-112C. Į ką žiūrėt? :)
>>
>> o su lygio indikatorium problemą sužinai dar prieš pradedant kilt 
>> temperatūrai
>>
>> On 7/14/2017 10:34 AM, Sail wrote:
>>> Nu tai protingas zmogus juk ziuri ne absoliucia verte, o pokyti nuo 
>>> normos.
>>>
>>> Temperaturos rodykle visada stovi toj pacioj vietoj (arba reaguoja i 
>>> variklio apkrovas atitinkamai).
>>>
>>> Jei pamatai nuokrypi nuo normos, is to ir sprendi apie realia situacija.
>>>
>>> Va
>