VAG'uose termometras stovi ant 90 kai variklis būna 70-110 laipsnių ribose. Taip padaryta, kad uzeriai nepistų proto servisui, kodėl temperatūros rodyklė šokinėja aukštyn-žemyn. Labai gerai tai matosi lyginant su tepalo temperatūra. "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:ok9spu$t92$1@trimpas.omnitel.net... > Kodel gi parodymai nesikeicia tose ribose? > > Ten viso labo termorezistorius. Ir nera jokios ten charateristikos plato > tavo nurodytose ribose, ir visi pokyciai kuo puikiausiai matosi. > > Vienoj masinoj net specialiai istemptas indikatoriaus diapazonas 80 - 100, > kad lengviau sekti butu. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ok9sa4$snj$1@trimpas.omnitel.net... >> tai sakau, parodymai nesikeičia diapazone 72-112C. Į ką žiūrėt? :) >> >> o su lygio indikatorium problemą sužinai dar prieš pradedant kilt >> temperatūrai >> >> On 7/14/2017 10:34 AM, Sail wrote: >>> Nu tai protingas zmogus juk ziuri ne absoliucia verte, o pokyti nuo >>> normos. >>> >>> Temperaturos rodykle visada stovi toj pacioj vietoj (arba reaguoja i >>> variklio apkrovas atitinkamai). >>> >>> Jei pamatai nuokrypi nuo normos, is to ir sprendi apie realia situacija. >>> >>> Va >