"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ok9qs4$ra5$1@trimpas.omnitel.net... > nu jomaja, aš dar kartą - tu mini du atmosferikus, vieną mažą kitą mažesnį > ir sakai, kaip blogai turbavykai. su kokiu būtent turbavyku tu juos čia > lygini? Šiaip aš lyginau 2.0 Accordo ir 1.6 Toyotos atmosferikus su panašia galia ir panašios masės automobiliuose ir sakiau, kad man akivaizdžiai maloniau traukė 2.0, nors galios/masės santykis pas tą mašiną kiek prastesnis, o gamybos metai skyrėsi net 12. Dabartinės gi tendencijos kompaktų rinkoj - jau iki kiek ten - 1 litro susitraukę visokie tricilindriai šūdai turbinom apkabinėti? Pisau ir spardžiau tokį progresą. Šnekant apie rimtesnius daiktus ten tendencijos panašios, labai plėstis nematau prasmės, buvo prieš porą savaičių tema išdiskutuota. Kiekviena "filosofija", žinoma, turi savo šalininkų, konkrečiai aš už oldskūlą :-) > O kad tojota važiuoja blogai tai žinau, čia toks antiBMW, kur viskas > padaryta, kad vairuot būtų nemalonu. Nu aš sakyčiau taip - Toyotą vairuot nėra nemalonu, bet ji absoliučiai visais aspektais (tiek vairuojant, tiek į ją žiūrint iš lauko ar vidaus) nekeliai visiškai jokių emocijų. Bet kas džiugina, kad priežiūra lygiai tiek pat dėmesio reikalauja, kaip ir emocijų kelia, dabartiniam gyvenimo tarpsny tai mane ir sulaiko nuo noro kažką labiau džiuginančio užsiveist. > Apie vairo stiprintuvus tai išvis lempa, jie veikia taip kaip padarė kad > jie veiktų, tiek vieni tiek kiti :) OK, tai tik mano nuomonė. Ir taip, patirtis palyginus nedidelė su įvairiais modeliais. Bet bendras įspūdis - elektriniai stiprintuvai yra sintetika. Vieni geriau sureguliuoti, kiti prasčiau, bet sintetika. Ir man tai nepatinka. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC