"Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:lf74e0$l7$1@trimpas.omnitel.net... > taip, nusprendėme, kad pardavinėsim tik tas prekes, kurių gamintojai > suteikia garantinį laikotarpį, neprieštaraujantį ES teisės aktams. Taigi > nei mes, nei pirkėjas šiuo atveju niekuo nerizikuos. Vau. Tai Apple visai nebepardavinėsite? :) > > Ir, glebuška, Mažybiniais vardeliais savo draugelius vadink >garantinių gedimų atvejais dauguma prekių į didmeną važiuoja per >autorizuotus serviso centrus, tokius kaip ServisNet, ServisaICT, "Baltic >Continent", "InfoEra", Orgsis, Fedingas, BlueBridge ir pan. Tereikia ten >nueiti su garantine kortele, kurią mes išrašome. O mūsų dalyvavimo net >nereikia (nebent klientas pageidauja). Ir taip jau senai, daug metų. > Turbūt to nežinojai? Labai keista, kaip toks kietas vartotojas, o nežino > elementarių dalykų. Tas stebina. Man neįdomu per kur ir kaip važiuoja. Garantinę preke nešu ne į kažkokį serviso centrą, o pardavėjui. Tiek žinoti man pilnai pakanka.