"Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:lfd7hi$fdk$1@trimpas.omnitel.net... > > Dėl garantinio momentas - serviso centrai priima prekes iš pirkėjų, jei > šie turi reikalingą dokumentą ir tai yra normali praktika, taip ir turi > būti. Tai faktas, duodantis pirkėjui papildomą garantiją, kad net jei su > pardavėju kažkas ir atsitiks - su jo prekės garantija neatsitiks nieko, ji > betkokiu atveju bus vykdoma per visą sutarties laikotarpį. Dar karta pakartosiu klausima - is Elko nupirkai ir perdavei zmogui Gigabyte VGA, WD HDD, QNAP NAS, Edimax tinkluske ir t.t. ir pan. - isitikines, kad Elko snekesis su end useriu ir pasiulys jam issiust daikta i ju serviso centra Latvijoj, taip padarydami maloningai isimti iprastoj garantinio aptarnavimo tvarkoj, kai sugedusi daikta reikia registruot ju sistemoj (tam turint reikalingus loginus) ir isipareigojimuose pries mazmenininkus neturet jokiu santykiu su galutiniais vartotojais? Jei abejoji, pasiklausk ju paciu. Ir pasiklausk kad ir to paties ServiceNet'o, kas butu, jei atejes is gatves zmogelis pareikstu, kad daikto jis remontuot nenori, o ServiceNet'as jam privalo grazint pinigus, nes UAB "Roga I Kopyta" emigravo naxren ir vienam is miegamuju rajonu daugiaauksciu ju atstovo nebeliko. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/