taigi visur suveikia tamsioji materija - amortizacija. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:lfddcp$ic5$1@trimpas.omnitel.net... > nu bet tai nihuję nieko nesuprantu. Tipo paimi iš didmenininko prekę už > 1000Lt, parduodi už 1200Lt ir jai sugedus end-user'is iš didmenininko gali > atsiimt 1200Lt? Nebloga sakyčiau schema :) > > > On 2014.03.07 22:14, Shop IT wrote: >>> Dar karta pakartosiu klausima - is Elko nupirkai ir perdavei zmogui >>> Gigabyte VGA, WD HDD, QNAP NAS, Edimax tinkluske ir t.t. ir pan. - >> jam nereik su jais sneketis >> >>> kai sugedusi daikta reikia >>> registruot ju sistemoj (tam turint reikalingus loginus) ir >> O kas sake kad ne gales to padaryt per musu puslapi? Kaip jau minejau - >> jie kas atsitiks mes padesim zmogui susitvarkyt su garantiniu, tai yra >> ten kur reikia mes ir paskambinsim ir uzregistrosim ir atsiusim >> transporta paimti sugedusio daikto. >> >>> Ir pasiklausk kad ir to paties ServiceNet'o, kas butu, jei atejes is >>> gatves zmogelis pareikstu, kad daikto jis remontuot nenori, o >>> ServiceNet'as jam privalo grazint pinigus, >> Jei kalba eina apie pinigu grazinima tai man zinomas atvejis kai zmogui >> pasiule dasimoketi biski ir isdave nauja galingesni laptopa vetoi seno >> kuriam kazkas atsitiko su motinine plokste - visa tai as suzinojau >> postfaktum. Dar venam grazino pingius nes atsisake remontotis nasa, kuri >> jau tempe i garantini 3 karta. Vel gi be visisko musu isikisimo. Kitu >> atveju as pats imonei priklausancia video plokste siunciau i servisa ir >> man atsake kad deja agp daugiau nebegamina ir galiu pasiulyt PCIexpress >> arba pingus, kadangi reikejo plokstes tai pasijemiau ja. Jokiu problemu >> pastebeta ne buvo. Gal dabar kas ir keitesi, bet jie jusu tikslas >> uzsidibti is savo problemos - tai tikrai tai ne bus taip lengva, ir >> salygos jus galite tiketi ne tiketi bus tokios pat jei jus pirksit >> daikta kur kitur. >