+++ 2014-03-07 16:36, Caponi rašė: > Nu tu blet ir krasava :-) > Pavarai bizniuka, dingsti i Kanarus, o paskui serviso centrai ir > didmenininkai visi isbankrutuoja naxhren tavo klientam uz nieka babkes > pervesdinedami, o klientai davolni iki apsisikimo sedi, nes visai > netiketai kazkas kapeiku dave, ir px, kad atminusavo kazkokias mistines > 25% marzas ir nusidevejimus :-) > > Nezinau kaip ten pas jus uzsieniuose, bet Lietuvoj pardavejas ir tik > pardavejas yra isipareigojes pries klienta ir grazinimus jam daro bei > visas problemas aiskinasi. Jei savo klienta sugebi kazkur pasiust kitur > nunest sugedusi paties parduota daikta, kad anas nepistu tau smegenu - > viskas OK, tai jusu neformalus tarpusavio susitarimas. Bet oficialiai > pirkejas visas pretenzijas reiskia tik pardavejui, o visos tarpines > grandys nuo gamyklos iki mazmenininko ant to konflikto bbd, lygiai kaip > ir tu visas savo problemas susijusias tiesiogiai su, tarkim, Also > parduota produkcija, issakysi butent jiem, o ne kokiem Elko, Amazon.com > ar dar kam po ranka pasitaikiusiam. > > As paprastai i tokias diskusijas nelendu, bet si karta kazkaip > nesusivaldziau, nes arba ponai visai nesuvokiat ka pliurpiat ir net > neitariat, kad ne viskas realybej pagal jusu fantazijas veikia, arba > realiai kvepia kazkokiom maklem, va cia Lietuvoj jau kelinta savaite > linksniuojamas toks veikejas, kurio viena kontora stato, kita medzagas > perka, trecia dali sumoka, ketvirta isnuomoja, penkta parduoda, > galiausiai visiem partneriam visos tos kontoreles pretenzijas pareiskia > ir niekas neatsirenka kaip ten viskas isejo - ilgai ir neblogai sukosi, > bet galiausiai, panasu, kad patrumpins gaideliui sparnus... > >