"Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:lfdgel$jkl$1@trimpas.omnitel.net... > > >> Nežinau kaip ten toje tamstos minimoje europoje, bet Lietuvos įstatymai >> nurodo, kad sugedusią prekę nešu pardavėjui, o ne kažkokiam serviso >> centrui. > > Melas (arba pusiau tiesa). Pagal pirkimo-pardavimo sutartį su pardavėju, > neši sugedusią prekę į serviso centrą, kuris yra nurodytas sutartyje. Pvz, > taip kažkurio gsm ryšio tiekėjo parduotus telefonus remontui tvarkingai ir > nesispyriodamas neši pas MTTC. LG televizorius veži adresu, nurodytu LG > puslapyje pagal konkretų miestą. Ir t.t. > Tavo atvejis būtų įdomus - sugedus telefonui, neitum į serviso centrą, bet > nulėktum į saloną ir imtum terorizuoti ten jaunas nikčiomnas pardavėjas :) Standartiniu atveju nesi. Nesi ant kupros net ir kokia skalbenke (hint - pasidomek ka istatymai sneka apie pardavejo prievole paciam susirinkt sugedusius zaisliukus nuo tam tikro svorio). Nes ne kiekvienas zino istatymu jam suteikatas ir teises, ir pareigas, ir atsakomybes, o neretai ir tiesioginis kreipimasis i autorizuota centra yra maziau laiko ir nervu kainuojanti opcija. BET - jei situacija nestandartine - nesutarimai su serviso centru, norima atgaut pinigus arba kad daiktas butu neremontuojamas, o keiciamas nauju - nesi pardavusiai kontorai (bent Lietuvoj istatymas yra virsesnis uz visokias keverzones pavadinimu "garantinis lapas" ar "pirkimo-pardavimo sutartis", "nikčiomnos pardavėjos" pademonstruoja, kaip gerai yra apmokytas personalas, jei apmokymu nebuvo - kvieciasi savo tiesiogini vadova. Jei nei vienas is darbuotoju bei vadovu nepademonstruoja tiesiogiai ju veikla reglamentuojanciu istatymu ismanymo, bet labai gerai ivalde uzsispyrusio ozio poza, jiem gryzti i realybe gana mikliai padeda VVTAT. > didžiausios nesamonės pasaulyje yra padaromos su rimtumo išraiška veide. > Tu jau visai arti to :) > Nu davai, kazi kas pirmas :-) Vat kai taip principialiai atstates ragus pradedi irodinet nesamones, sulauki dar didesnio nepasitikejimo ir puolimo. Ir jei nusisneka kazkoks "uzpuolikas" - tai jo asmenine tragedija, o jei tu bandai "apgint savo garbe" ir dar taip gana agresyviai, tai menkiausi netikslumai ir nusisnekejimai (ko tikrai netruko sitoj diskusijoj) didziausiu nesamoniu darytoju daro butent tave. Ir kartu stipriai perpisa per pasitikejima tavo kontora. Ir kas tada lieka durniausias? :-) Yra tokia grazi lietuviska patarle - nemoki pist, nereikia lyst. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/