"Shop IT" <shopit@profi-kom.eu> wrote in message news:lfddph$ge7$1@trimpas.omnitel.net... > >>> Dar venam grazino pingius nes atsisake remontotis nasa, kuri jau tempe >>> i garantini 3 karta.Vel gi be visisko musu isikisimo. >> >> Va cia kazkas suvelta - grazino kiek - kiek klientas buvo sumokejes >> jums? Ir kas - serviso centras tiesiogiai zmogui is gatves? > grazino ne tiek kiek mokejo, paskaiciavo amortizacija ir nezinau tikslios > sumos nes suzinojau atsitiktinai po to kai jau viskas pasibaige, bet zmogu > ji tenkino. Zmogus ne visai is gatves, jis pateike musu saskaita faktura. Blyn, nu as kazkaip vistiek nesuprantu. Grazint kazka galima tada, kai tu is asmens ta kazka paemei, teisingai? Paemei is kliento pinigus, tarkim, uz HDD, susikloscius tam tikrom aplinkybem tu gali jam pasiulyt (arba gali but priverstas ta padaryt) grazint tuos pinigus (istatymai, beje, kiek as zinau, apie jokias "amortizacijas" nesneka). Savo ruoztu toliau aiskiniesi su savo tiekejais. Tai normali praktika, ta apibrezia sutartys, istatymai, etc. Bet dabar pagal tavo pasakojima gaunasi, kad kazkoks serviso centras, kuris nieko tam tavo klientui pardaves nebuvo, jokio pelno is jo nebuvo gaves ir niekuo jam nebuvo isipareigojes, staiga eme ir NUPIRKO is to kliento sugedusi daikta??? Nes grazint jis jam nieko tiesiog fiziskai negalejo. Ir faktas, kad tokia finansine operacija turejo reikst tam serviso centrui tiesiogini finansini nuostoli, bo babkes didmenininkas grazint galejo tik tau, o tu savo ruoztu klientui, nebent paskui buvo tarp to serviso, didmenininko ir gamintojo ar jo atstovo dar kruvele nestandartinio popierizmo ir formalumu, kas beje irgi kainuoja - is kur tada to kazkokio menamo serviso centro gerumas ir aukojimasis vardan svetimo kliento? Gal as ir durnas, bet man galai nu niekaip nesusieina. O vat is tokiu situaciju ir pasakojimu paskui nevalingai zmonem ir kyla ivairios mintys bei abejones.... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/