> Dar karta pakartosiu klausima - is Elko nupirkai ir perdavei zmogui > Gigabyte VGA, WD HDD, QNAP NAS, Edimax tinkluske ir t.t. ir pan. - jam nereik su jais sneketis > kai sugedusi daikta reikia > registruot ju sistemoj (tam turint reikalingus loginus) ir O kas sake kad ne gales to padaryt per musu puslapi? Kaip jau minejau - jie kas atsitiks mes padesim zmogui susitvarkyt su garantiniu, tai yra ten kur reikia mes ir paskambinsim ir uzregistrosim ir atsiusim transporta paimti sugedusio daikto. > Ir pasiklausk kad ir to paties ServiceNet'o, kas butu, jei atejes is > gatves zmogelis pareikstu, kad daikto jis remontuot nenori, o > ServiceNet'as jam privalo grazint pinigus, Jei kalba eina apie pinigu grazinima tai man zinomas atvejis kai zmogui pasiule dasimoketi biski ir isdave nauja galingesni laptopa vetoi seno kuriam kazkas atsitiko su motinine plokste - visa tai as suzinojau postfaktum. Dar venam grazino pingius nes atsisake remontotis nasa, kuri jau tempe i garantini 3 karta. Vel gi be visisko musu isikisimo. Kitu atveju as pats imonei priklausancia video plokste siunciau i servisa ir man atsake kad deja agp daugiau nebegamina ir galiu pasiulyt PCIexpress arba pingus, kadangi reikejo plokstes tai pasijemiau ja. Jokiu problemu pastebeta ne buvo. Gal dabar kas ir keitesi, bet jie jusu tikslas uzsidibti is savo problemos - tai tikrai tai ne bus taip lengva, ir salygos jus galite tiketi ne tiketi bus tokios pat jei jus pirksit daikta kur kitur.